Skal du føde i vann?

Ikke i bruk

Forumet er livet
– Babyer som blir født i vann, er ofte veldig rolige og tilfredse når de kommer til verden. Jeg tror de føler det som om de fremdeles er i den varme og vannfylte livmoren, sier fødselsfotograf Melissa Cate.
Se de nydelige bildene hun har tatt her

Jeg fikk tilbud om det med guttungen, men akkurat der og da var det ikke noe jeg ville. Så her ble det fødsel i seng. Til neste fødsel får jeg se. Lå lenge i badekaret og det syns jeg var godt og lindrende.

Jeg har hatt en i friluft og to i vann. Var ikke i tvil om at det skulle bli vannfødsel etter Nr to. For en fantastisk opplevelse!
Og så og si ikke gråting når de kom ut heller.
Flotte bilder i artikkelen.

Jeg hadde egentlig tenkt å føde i vann, lå i badekar som smertelindring og trodde at der kunne jeg jo bli.
I det pressriene startet var den eneste tanken i hodet mitt å komme meg ut og i en seng. Var fullstendig uaktuelt å bli der. Så mye for den planen. :)

Jeg har prøvd å sitte i badekar som smertelindring to ganger.. Det hjalp ingenting og gjorde det mye mer ubehagelig enn å lille i seng i fosterstilling! Så jeg føder ikke i vann, da blir jo smertene mye verre..
Men fantastiske bilder da :)

Har hatt lyst begge gangene men ikke fått lov pga babyen måtte overvåkes. ( en med misfarget fostervann og en med litt høy hjerterytme.) håper på badekar neste gang!

Har tenkt på det ofte :)

Viss vi skulle hatt flere barn, ville jeg ha prøvd vannfødsel:)

Ja jeg ville men fikk ikke lov pga storebror ble tatt med keisersnitt. Så da ble det i senga her. Helt fantastisk det og, men det ser så rolig og idyllisk ut å føde i vann :)

Min yngste er født i vann.
Var inne på planen første gang også, men kom inn med 9 cm åpning og storken hadde dengang en diger stamp, som de kom til de ikke ville rekke å fylle.

Lillesøster føste jeg i badekaret hjemme.

Skal ikke det.
Litt vanskelig når man skal ha keisersnitt

Jeg bada i badekar sist. Men tenkte ikke på og føde der kanskje jeg skal spørre denne ganga :D

Back
Topp