skal du drikke da?????

Tullann

Elsker forumet
På nyttårsaften???

med eller uten barn i hus.

regna med denne måtte tas som en avstemning, så den ble mere anonym!!!

ORIGINAL: lumina

hjemme med barn og ikke drikke.. samboeren min skal derimot ta seg noen øl/drikke litt vin.. [:)]

Vi skal være her hjemme, altså ikke noe fyllevrøl.
Koselig familie kvel[;)]
Men kanskje et glass til maten? [:)]

ORIGINAL: Skilpadde

Hehe...trenger ikke være anonym jeg. Skal være hjemme med barn og gode venner og ikke drikke NOE. [;)]
Signerer denne jeg.. ammer jo! [;)]

Har 0 planer, så stemte ikke

ORIGINAL: MammaSandra

Koselig familie kvel[;)]

Jeg ammer så her blir det ingen drikking på meg[:D]. Men regner med at min kjære vil ha seg noen øl og sikkert hun som kommer på besøke og. Vi skal være hjemme[:)]

Skal være hjemme med barna og ikke drikke noe.. Ammer fremdeles og Julian nekter å ta flaske,så det blir ikke noe til maten en gang[:D]

ORIGINAL: MammaSandra

Koselig familie kvel[;)]

Drikker Munkholm jeg.

Vi skal være hjemme, jeg skal ikke ha noe og drikke. Som regel har pappaen seg et glass vin eller to [:)]

vet ikke helt hva det blir til med oss nyttårsaften.

Blir det skikkelig drikking er det uten barn.

Kanselvfølgelig ta en øl eller lignende til maten hvis ungen er med[:D]

Jegstemte naturlig nok at jeg skal ikke drikke på nyttårsaften..[;)]

Jeg har senjobb og tidligjobb nyttårsdagen,så hadde uansett ikke blitt noe fest på meg denne nyttårsaften.

Skal ikke drikke, og være hjemme [:)] Ammer så da tør jeg ikke smake alkohol, vet at det er mulig, men...

Vet ikke om vi skal være hjemme, men jeg skal ikke drikke noe. Ikke denne gangen heller. Er nemlig avholds [:D][:D][;)][;)]

Hjemme med barn uten alkohol[:D]

Skal være hjemme med barn uten å drikke NOE. Men sambo skal få ta seg en øl til maten[:)]

Jeg skal være edru[:)]

Jeg skal ha fullt hus, drikke som faaen, kansje malin også skal få smake litt, er jo nyttår!

Så skal vu ha narchspel på rommet til Malin etterpå...

Vet ikke hvor mangen som kommer, skal ha sånt Åpent Hus... blir sikker 50-60 stk. Håper bare alle fyrer opp rakettene uteforbi...

ORIGINAL: cHiLi

Skal ikke drikke på nyttårsaften, men vet ikke om vi blir hjemme for det!

ska være med familie å ikke drikke. drikker ikke i det hele tatt når eg har angelica

Back
Topp