Skal du dele nyheten i sosiale medier?

Vi kommer nok ikke til å dele på sosiale medier. De som skal få vite det, får vite det på mld eller telefon. Dette gjelder etter fødsel også [emoji4]
 
Kommer ikke til å annonsere graviditeten. De jeg brur meg om har fått beskjed personlig. Kanskje poster vi et bilde etter st babyen er født og alle de nærmeste venner og familie har fått beskjed.
 
Verken jeg eller mannen bruker sosiale medier noe særlig, så min umiddelbare tanke var nei.

Men så har vi familie ikke bare i hele landet, men også tre andre land i tillegg, så da er jo Facebook en grei informasjonskanal. Man kan jo eventuelt legge ut poster til en begrenset krets mennesker, f.eks. bare familie og venner [emoji5]
 
Vi har gjort det. Veldig koselig. Har mye familie og venner her og der, og spesielt mannen synes det var stas da det er hans første :)
 
Vi delte sist, tror det var etter OUL. Men husker ikke hvor lenge etter, også la vi ut et bilde etter at hun kom.

Vi kommer absolutt til å dele bilde med info om at baby er ankommet igjen denne gangen. Det blir jo som nåtidens versjon av født annonser i avisen.
Men litt mer usikker på hva vi gjør med nyheten om at noe er i vente. Tar det som det kommer - må kjennes rett.
Vi er engasjert i nasjonal og internasjonal båtsport og har jo en del av disse vennene og bekjentskapene på FB, veldig korslig å kunne dele ting med de også[emoji173]️
 
Delte bilde av storesøster og magen min i uke 28 - har ellers skrudd av «veggen» på profilsiden min så ingen skal kunne skrive/kommentere noe der før vi selv annonserer at familieforøkelse har funnet sted.
 
Vi annonserte førstemann på Facebook like etter ordinær ul. Vet ikke helt om vi skal annonsere med lillebror snart eller vente til etter fødsel. Får to ganske tette så vet ikke om jeg orker alles meninger om det. :happy:
 
Vi annonserte førstemann på Facebook like etter ordinær ul. Vet ikke helt om vi skal annonsere med lillebror snart eller vente til etter fødsel. Får to ganske tette så vet ikke om jeg orker alles meninger om det. :happy:

Det er det vel strengt talt ingen som har noe med!! Folk skal ha så mye meninger om andres liv[emoji849] at ikke alle kan ha mer fokus på seg selv, og skal man se over til andre så vær glad på andres vegne !!
Hvor tette er de? Iallefall ikke mindre enn 9 mnd[emoji6][emoji8]
 
Har ikke planlagt å gjøre det nei. Sist skiftet jeg profilbilde et par dager før termin, da så jo alle at jeg var høygravid deluxe. Det var i grunn veldig koselig, masse hyggelige tilbakemeldinger fra de jeg ikke ser så ofte. Ganske tilfeldig at det ble sånn da, det ble tatt et bilde av søsteren min som holdt rundt den store magen og jeg syntes det var så fint, la det ut helt på impuls egentlig :happy:

Nå deler jeg nesten aldri noe lenger på facebook lenger, hadde jeg vært yngre og i en "aktiv" periode på sosiale medier hadde det nok vært helt naturlig å dele ;)
 
Det er det vel strengt talt ingen som har noe med!! Folk skal ha så mye meninger om andres liv[emoji849] at ikke alle kan ha mer fokus på seg selv, og skal man se over til andre så vær glad på andres vegne !!
Hvor tette er de? Iallefall ikke mindre enn 9 mnd[emoji6][emoji8]

Sant sant :happy: blir ca 15mnd mellom de :)
 
Sant sant :happy: blir ca 15mnd mellom de :)

15 mnd - blir sikkert supert!! [emoji1373] tenk hvor tett kontakt og hvor mye utbytte de får av hverandre med årene[emoji7][emoji173]️
Og de blir jo i separate fødselsår, så de får hvert sitt trinn på skolen[emoji1360]
Og ikke minst så kan det faktisk være at sjalusien blir mindre da den eldste ikke har den forståelsen enda - men det kommer jo igjen ann på barnet[emoji6]
Jeg ble dagmamma for to jevnaldrende barn når min var 15 mnd og hun tok det kjempefint. Tror faktisk hun vil ta det tyngre når denne kommer, da er hun 27mnd[emoji85]
 
Jeg har informert de som betyr noe personlig. Så slenger jeg ut en felles info en eller annen gang på fb. Sikkert etter ordinær UL.
 
Back
Topp