Skal du dele graviditeten på Facebook ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Vet at mange deler både små, og store milepæler i svangerskapet via Facebook og andre sosiale mediaer.

Hvordan stiller dere det til dette ?

Når det skal offentligggjøres, kommer det til og skje på FB/sosiale mediaer og?
Og hvor mye vil dere evnt dele ?.

Kommer nok til å legge ved et profilbilde av ei bolle i en ovn ;) ellers får folk tolke det som de vil! men det blir nok ikke før alle jeg kjenner og har noe godt forhold til vet det og vel så det :) Kommer ikke til å være den som poster hele fødselen, hver en gang jeg springer for å tisse, hvor mye kynnere jeg har, hver gang jeg har vert på jm-kontroll osv. Men blir vell et UL-bilde og et magebilde etterhvert :)

Ja, men ikke før jeg er hallveis ca :) venner og beskjente får jo vite det før! men venter litt med "resten av verden"

Ja noe blir det vel på Facebook, men blir nok ikke før lenge før etter uke 12 :)

Blir vel når jeg er et stykke over uke 12:) bor langt unna familie og venner, så er godt å dele med vennene på face, men da skal være de nærmeste som vet det først da:)

Nei ikke denne gang...

Nei,kommer ikke til å skrive noe på FB...gjorde det sist og angra egentlig at eg gjorde det så offentlig,føler det er veldig privat...

Skal ikke se bort fra det. Må bare finne på en festlig måte å gjøre det på først :) Har nå enda ei stund å pønske ut noe ;)

Kommer vel en slags status der jeg forteller det :) Bor langt unna min familie og hjemplass, så jeg syns det er en fin måte å holde kontakt på.
Men som andre sier, kommer ikke bilde hver uke, eller lange statuser om hvor ille jeg har det, osv. Nok av dem ;)

får se :) ikke enda ihvertfall ;)

Gjorde ikke det sist. Gjør det ikke nå heller TROR jeg. De jeg syns er viktig at får vite det sier jeg det jo til :)

kommer sikkert et UL bilde, og evt kommentarer ang den kommende storebror ;)

Back
Topp