Skal du bli supermamma?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Nei, det blir nok langt fra plettfritt her :)

Jeg håper på å ha ting litt mer i orden. Var flinkere til å ha mer orden hjemme forrige gang jeg hadde permisjon, enn jeg er nå.

Men noen supermamma, det blir jeg nok ikke. Det vil jeg ikke være heller.

Supermamma er vel ingen tjent med?? Eller i alle fall ikkje eg og ungane våre!
Så lenge huset er reint nok for at barna og me kan bu der, treng det ikkje være sterilt for min del. Husarbeid stod ikkje høgast på lista mi i sist permisjon, og det tenker eg det ikkje gjer denne gongen heller. Likevel var huset stort sett greit nok til å ta imot gjester om det dukka opp noken ;) Det viktigaste for meg er å ha det bra sjølv, at den lille har det bra og at familien vår har det bra i endringstida som kjem :) Så går ting seg til etterkvart! Blei både baka og vaska sist gang også, men ikkje for å ha alt på topp nei!
Eit viktig tema!!! Tenker at som førstegangs kan det være godt å lese dette!
Forøvrig var det aller mest koselig heime på barseltreff hos dei som kanskje ikkje hadde huset heilt på strekk når me var der! Kjekt å sjå at alle andre har det som ein sjølv, at det bur folk (og barn!) i huset og at det ikkje var eit "showroom" :)

hadde stor planer da jeg ble gravid som 21 åring. ååh, så flink jeg skulle være :P
jeg klarer ikke å ha et plettfritt hjem. og jeg klarer ikke å ha all energien jeg gjerne skulle hatt. men jeg har klart å holde noe av det jeg syns er viktigst. masse kos, et trygt hjem og sunn, hjemmelaget mat :)

Synes alle mødre som prioriterer barna sine fremfor cupcakes og plettfritt hus er supermammaer jeg. Som tør å vise at det faktisk ikke er mye rom for rydding og baking når man har små barn. Pluss at uansett hvor plettfritt jeg ordner huset på morgenen, så ser det ut som katastrofeområdet bare etter ett par timer..

Back
Topp