Skal du bli igangsatt?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Regner litt med at jeg sikkert må det denne gang og.. Måtte få drypp med første for riene mine jore ingenting annet enn bare vont.. Å ble sotte igang med drypp andregang og pga vann avgang men ingen rier...

Ble det sist, noe av det VÆRSTE Jeg har vært med på som endte i haste snitt.

SÅ NEI, Jeg kommer til å NEKTE å bli satt igang. Derfor har jeg fått lvo å starte opp med modning fra uke 36, i håp om å komme i gang av meg selv :)

sist svangerskap skulle jeg bli satt i gang 17 desember 2011, men da hadde jeg allerede gått 2 døgn med rier, så d var bare for de til å ta vannet ;) . denn gangen blir jeg satt i gang på termin dato vist jeg ikke har født til da. pga risikosvangerskap. er så mye som kan gå gale med morkaka mi. så blir spennende å se ka ti princen kommer :P

Ble det sist, noe av det VÆRSTE Jeg har vært med på som endte i haste snitt.

SÅ NEI, Jeg kommer til å NEKTE å bli satt igang. Derfor har jeg fått lvo å starte opp med modning fra uke 36, i håp om å komme i gang av meg selv :)

Så dumt, håper du får en bedre opplevelse denne gangen.

Samme her ang drypp, det er dryppet som er fælt , hos meg blir det rier uten pauser med drypp. Nektet drypp sist og det var mye bedre. Lettere å tåle smertene hvis en bare får pauser innimellom riene! Har gode nok rier av meg selv.

Jeg håper at fødselen begynner av seg selv og at jeg slipper å bli igangsatt. Har hørt rykter om at det ikke er bare bare... Sist gang begynte fødselen av seg selv (selv om jeg skulle ha ks :p ), så jeg håper det starter naturlig denne gangen også :)

Håper ikke det. Startet selv sist :)

Back
Topp