Skal du arve/kjøpe brukt klær og utstyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Her blir det en blanding av arv og kjøpt. Synes det er koselig å få arvet noe fra andre i familien og tar vare på det som er lite brukt. Er mer miljøvennlig å arve også :)

Jeg skal kjøpe det meste brukt. Blir litt nye klær og ny seng og madrass og sengklær.

Har noe fra før, får låne noe og kjøper en god del brukt. Bilstol og bedside crib er det eneste vi kjøper nytt

Blanding men mest arv. Har en slster som har 2 jenter fra før. Å har tanter med gutter som har mye gutteklær! Å har jo selv en 5åring som har endel utstyr.
Vi vet ikke hva som skjuler seg så må ha klart litt av hvert..

Vi har masse etter kommende storesøster [emoji5] Vi kjøpte mest brukt når vi fikk storesøster, bortsett fra vogn, bilstol og madrass til seng. Kjøpte store klespakker også fikk vi litt nytt i gaver [emoji5]

For min del kan det meste være brukt :) Vi skal bruke sprinkelsenga jeg hadde da jeg var liten, selvfølgelig med ny madrass og dyne. Vogn kjøpte svigers brukt til oss, kjempefornøyd med den! Bilsete fikk jeg med da jeg kjøpte ny bil før jul. Ellers har vi fått litt leker og en babygym. Har arvet litt klær, også har familien rundt kjøpt litt nye klær. Vi har faktisk ikke kjøpe noe selv enda. Og allikevel har vi nesten alt vi trenger. Må kjøpe stellebord, og der har vi tenkt å kjøpe nytt. Men finner jeg det samme brukt, kjøper jeg heller det :) Håper å få arve klær videre :)

Vi har aldri arvet klær til de to første. Vi er begge enebarn og har hatt lite med babyer i familien. Men denne gangen arver vi litt fra venner og familie, og vi kjøper mye brukt. [emoji4]

Mye brukt og noe arvet. Bilstol er kjøpt nytt og skal kjøpe nye madrasser og dyne. Kjøper brukt vogn, men er vel mulig å kjøpe ny madrass til den?

Har en del fra før, men kjøper masse brukt både fra Facebook, venner, familie og Finn.no [emoji4] masse er jo like fint [emoji1374]

Back
Topp