Skal du amme eller gi flaske?

La det gå inn det ene øret og ut den andre :happy: Viktig å stole på deg selv som mor, og være selvsikker på at man vet hva som er riktig for sitt barn og seg selv.
Min venninne har operert brystvortene, og derav er nok melkegangene stengt. Men ammepolitiet maste på, og hun forsøkte og forsøkte. Kom melk i brystene, men ikke ut. Hun ente opp på sykehuset og fikk faktisk tabletter for å stoppe produksjonen (ikke vanlig lengre å få tablettene pga bivirkninger).
Ja jeg hever meg over det , mine barn er friske og raske og faktisk svært sjeldent syke og begge to er flaske barn :happy: de fikk vitaminer og mineraler fra tidlig alder og det har jeg fortsatt med. Her fikk jeg tablett forrige fødsel rett etterpå for å stoppe melkeproduksjonen, egentlig ikke vits jeg tar da jeg ikke får noe melk i dem, de tror de har melk hvis du skjønner men er ingenting i dem. Hadde aldri vondt med første man heller, de var bare litt større ved fødsel men aldri noe Spreng som jeg hører alle andre får
 
Hvis det bare var så enkelt som og bestemme det, så ;)
Ja jeg kan amme, så jeg kan si det :) Snakker jo bare for meg selv, og ingen andre. Kjempet i 5 måneder sist for å klare det smertefritt, og det gikk. Uendelig mye mas og press om mme og flaske..
 
Back
Topp