Skal dikka på 3d ul, når da i såfall?

lykkeliten123

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Eg skal til Bergen på sjukehuset 30.oktober, tenker at eg skal bestille 3d ul i samme slengen. Eg er da 27+3 ca. Vil me få fine bilder uansett? Eg har alltid vore på 3d ul i veke 28-29, så dette blir jo litt tidligare.
Har dikka nokon plassar å anbefale som eg kan bestille 3d ul i Bergen?:)

Akkurat vært på 3D ultralyd. Er 25+5 med morkake på fremsiden, anbefalt med tidligere ultralyd pga dette. Skjønner absolutt at det er anbefalt, for lillegutt lå med ansiktet delvis bak morkaka, så det var en liten utfordring å få gode bilder, men med en erfaren jordmor gikk det veldig bra! Har fått masse fine bilder og filmer :) Gjorde det på Familieklinikken i Oslo!

Jeg skal i uke 27. Er 24+3 i dag :) Når jeg ringte sa han bare at det var vanlig å ta 3D UL mellom uke 27 og 30 et sted hvis jeg ikke husker helt feil :)

Nei men har veldig lyst. Men ikke noe jeg føler vi kan prioritere å bruke penger på. Sambo synes også det er "ekkelt" å se....av en eller annen grunn.

Var med førstemann, usikker på om vi skal ta oss råd denne gangen. Har kjempelyst! Syns det var veldig koselig å sjå i 3D. Var på Majorstuaklinikken her i Bergen, og vi var veldig fornøgde :)

Jeg skal på 3D UL når jeg er 25+4, pga foranliggende morkake. Skulle egentlig ikke på UL før i uke 28, men flyttet litt tilbake :-)

Akkurat vært på 3D ultralyd. Er 25+5 med morkake på fremsiden, anbefalt med tidligere ultralyd pga dette. Skjønner absolutt at det er anbefalt, for lillegutt lå med ansiktet delvis bak morkaka, så det var en liten utfordring å få gode bilder, men med en erfaren jordmor gikk det veldig bra! Har fått masse fine bilder og filmer :) Gjorde det på Familieklinikken i Oslo!

Så hyggelig at du fikk fine bilder og film! Jeg vil seeee :)

Så hyggelig at du fikk fine bilder og film! Jeg vil seeee :)
Kanskje jeg legger ut etterhvert, men det blir i den lukkede gruppa i såfall:P 3D ser så livaktig ut at føler de bildene er ganske private :D

Kanskje jeg legger ut etterhvert, men det blir i den lukkede gruppa i såfall:P 3D ser så livaktig ut at føler de bildene er ganske private :D

Ja, det forstår jeg!!:-) du skal selvfølgelig få ha de for deg selv! Skal heldigvis snart på UL selv og se lillegutt. De er såpass livaktige at jeg kunne se at storebror lignet på sine 3D-bilder :D

Ja, det forstår jeg!!:-) du skal selvfølgelig få ha de for deg selv! Skal heldigvis snart på UL selv og se lillegutt. De er såpass livaktige at jeg kunne se at storebror lignet på sine 3D-bilder :D
Ikke sant:D Er helt fantastisk, så helt tydelig at lillegutt har min nese og pappaen sin munn, han var så fin!!!

Ohhh, har også lyst, men vet ikke hvor jeg kan dra. Skal undersøke ved neste kontroll.

Jeg skal i uke 27. Er 24+3 i dag :) Når jeg ringte sa han bare at det var vanlig å ta 3D UL mellom uke 27 og 30 et sted hvis jeg ikke husker helt feil :)

Før uke 26 hvis du har morkaka foran. :)
Vi var i uke 23 tror jeg, eller var det 22 ? Skulle egentlig bare på vanlig 2D, men fikk sett i 3D også, og fikk bilder :)

Jeg har hørt at det er lurest å ta 3D ul mellom uke 26-30, ellers blir den lille for stor og tar for mye plass til å få bra bilder..
Jeg er i uke 25+3 og skal vel ta det snart :D Gleder meg skikkelig :D
Det er jo noe helt spesielt å se det i 3D enn de "uklare" vanlig ul bildene :) :)

• Liker
Reactions: H27
Håper på uke 28. :D

Er i uke 25+0 nå.

Lykke til på ultralyden i dag!:) får oppdatere når du har vært:)
Kjenner eg blir misunnelig når eg ser så "langt" dikka andre er kommet i svangerskapet:p nokon som allerede har vært på 3d, og nokon som snart skal. hehe.. eg er snart 24 uker, og det blir 3 lange uker å vente på å få ta 3d ul:p men får berre smøre meg med tolmodighet, dagene fyker jo avgårde så snart er der jo min tur.
Syns 3 uker høyres så lenge ut, men når eg tenker over at eg allerede er 24 uker på veg blir eg veldig nervøs:p for tiden går jo alt for fort:p
Snart sitter me på føden med ein liten på fanget:p

Jeg har skikkelig lyst. Klarer ikke helt bestemme meg, men tiden begynner å renne ut. Så må bestemme meg snart.

Det høres såå koselig ut!!!:) men vi har nok ikke penger å bruke på det:( vi må fikse bilen og ha den på eu-kontroll :s men må jo prioritere å ha en bil som funker ordentlig når den lille kommer:) men skulle veldig gjerne sett hvordan det lille nurket ser ut nå!:)

Back
Topp