Skal det være sånn? I barnehagen..

Har jeg aldri opplevd, men hadde jenta gjort noe spik som jeg ikke fikk med meg selv om jeg var der, så hadde jeg satt pris på at bhg. personalet tok tak i det.
Men selvfølgelig, er det hver dag, og i en sur tone, kan det bli for mye. Da får du ta det opp med den det gjelder eller ped.leder eller noe da.

Ja det er ikke det at jeg ikke tåler at andre snakker til ungene, men når det er omtrent hver dag, i en streng og kommanderene tone, omtrent før vi kommer inn døren og får sagt god morgen, er det ikke litt overkill da?

Hei!
Nei, jeg føler at både jeg og barnet blir godt ivaretatt i bh. :-)Vi har en god tone!!!
De trekker seg tilbake og avventer når jeg er der,og ellers er det naturlig at de overtar.Når de forteller så respekterer jeg deres måte å håndtere saker på.De hilser blidt på morgenkvisten, og kommenterer possitivt.Jeg hadde iallefall sagt fra hvis jeg opplevde det samme som trådstarter.Syns hun høres litt lei seg ut,og at bh ignorerer hennes tilstedeværelse,og virker negativ.At barna får gode vaner er bare et pluss!

Back
Topp