Skal det endelig bli vår tur igjen?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Nå er det en uke siden jeg testet positivt, en liten spire gror i magen min og jeg har lyst til å juble det ut. Men jeg er bare 4+4, så det skal nok forbli en hemmelighet enda mange uker. Samtidig er jeg kjempenervøs, hva om jeg mister igjen? Hadde en spontanabort i sommer, og greier ikke å overbevise meg selv om at det skal gå bra denne gangen. Å, disse første ukene går så uendelig sakte! Så nå lister jeg meg stille og forsiktig inn her, i et håp om at tiden skal gå litt fortere.

GRATULERER

Håper spira klorer seg fast de neste 8 mnd :)

Gratulerer :D

Sies det ikke at om man hører hjertelyden til fosteret så er det større sjanse for at det går bra?
Du kan jo bestille den en time til tidlig UL, så kanskje det hjelper litt på? :)

Gratulerer så mye :-) har selv hatt to spotanabort. Første gang gravid utenfor livmoren i 13 uke , måtte fjerneene egg lederen min :'( så bble jeg gravid etter 3 måneder igjen , fikk spotanabort abort da i uke 9. Verste jeg har opplevet. Men nå er jeg gravid igjen i uke 6. Er glad og redd om en annen. Forstår deg ganske godt , tenker veldig likt. Har selv litt redsel når jeg er på do at jeg skal blø igjen. Vi får bare glede oss og tenke positivt ??? masse llykke til

Back
Topp