Skal det aldri ta slutt????

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
har hatt barnefri i natt, og jenta mi har vært hos bestefar med kusina si og kost seg!
så får jeg meldign mens jeg spiser frokost;
"du må komme å hente Amanda,hun kaster opp!"
aaarrrrrrrrrrrrrghh!! IGJEN!! det er kun 2 uker siden vi hadde det sist!!![>:][X(][:(][:@][:'(]
stakkars jenta mi[&o]...og jeg som har angst for spysjuka!! jeg får det HVER GANG! bare ett tidsspørsmål før jeg ligger IGJEN  også[:@][:'(] faens drit...

puh..

uff da. God bedring til snuppa. Håper du slipper denne gangen....

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

takk..tror jeg neppe,slipper det aldri[:'(] men får håpe da[:D]

Kan være du slipper når hun var borte da det brøyt ut [8D] Jeg får det ALLTID, men ikke den ene gangen hun var med pappan sin da det brøt ut..(henta ho samme dag)

I'll pray for you [:D][:)][8D][;)]

ORIGINAL: Lillesnille

Kan være du slipper når hun var borte da det brøyt ut [8D] Jeg får det ALLTID, men ikke den ene gangen hun var med pappan sin da det brøt ut..(henta ho samme dag)

takk[:D] får håpe det..stakkars jenta mi å da[&o][&o]

takk snuppis[:)][:D]

uffda! håper det går fort over for jenta di og at du slipper unna denne gangen!

det er desverre vanlig at små barn kan få det i to runder. spesielt om de går i bhg og foreldre sender ungene tilbake for tidlig. da har man smitten gående på rundgang i flere omganger[&o]

god bedring!

Huff...masse god bedring[:D] Har heldigvis sluppet spysyken her i hus ifjor...[:)] Håper ikke vi får det dette året heller...

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: Lillesnille

takk[:D] får håpe det..stakkars jenta mi å da[&o][&o]

Huff, ja, det er fælt når de små er syke[&o] Går spysyke i bhg her også nå.. [&:]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Back
Topp