Skal deres ha utedress denne vinteren?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Trenger de dress denne vinteren? Eller blir de til å sitte i vognpose i vognen når man er ute?
 
Har en dress str 80 som vi arvet til storebror. Brukte vel den et par ganger med storebror, og har brukt den en gang nå isteden for vognpose. Usikker på om jeg hadde kjøpt om vi ikke hadde.
 
Ja, det må vi ha [emoji4] har fra storesøster da, og vi brukte den en del med henne husker jeg. Var på aketurer, gikk tur med pulk osv. Hun er født på samme tid på året som disse små [emoji4]
 
Last edited:
Her fikk vi arve, og den brukes masse allerede! Mini elsker å krabbe ute, og da trenger vi bare tynn ull under
 
Vi har, men har ikke brukt den ennå. Tenker faktisk å prøve den for første gang nå når hun våkner. De eldre barna vil sykle bort til en bhg vi har i nærheten å leke, så tenkte å se om frøkna ville være litt på bakken også [emoji846]
 
Vi har en utedress vi har arvet. Kommer nok til å bruke den litt da vi er mye ute:)
 
Vi har kjøpt en til i vinter. Tenker det kan være greit hvis hun får seg akebrett eller skal sitte i bæremeis etter hvert.
 
Hvilken str har dere kjøpt?
Vi har en i str 80 og en i str 86. Han er straks 8 mnd. Han er ganske lang og vi har alt begynt å bruke 80 i pysj og hel joggis. Men utedressen er en del større i størrelsen ser jeg :)
 
Vi bruker dress når jeg bærer han i sele på kalde dager, og når det blir akeføre blir dress kjekt å ha[emoji4] Vi har str 74, han blir 8 mnd på tirsdag.
 
Back
Topp