Skal dere vite kjønnet?

Her har jeg veldig lyst til å vente til fødselen , men jeg er så nysgjerrig av meg så vet ikke om jeg klarer det :p . Tror det er en helt magisk følelse å først få vite kjønnet etter fødsel ❤️

I tillegg siden det kun er jenter i hus så er det veldig mye blonder , rosa og blomster osv jeg ikke ville brukt på en evt gutt ❤️
Utenom rosa , blonder og blomster så bryr jeg meg ikke om det er fra gutte eller jenteavdelingen :).
Har også litt nøytralt som går til begge kjønn + litt «gutte» klær jentene har brukt :).
 
Jaaaaaa jeg vil vite :hilarious: er så alt for nysgjerrig og synes det var utrolig koselig sist når vi visste. Følte jeg kunne se henne for meg og alt ble mer virkelig.

Vi får også vite kjønnet allerede på NIPT siden vi gjør det i England så ikke lenge til vi får vite hvem som skjuler seg i magen :Heartred
 
Altfor nysgjerrig :hilarious: Tidligere har jeg alltid hatt en følelse av kjønn. Har vært gravid med begge deler. Men aldri vært så kvalm som nå, så blir spennende å se når den tid kommer :love017
 
Ja, klarer nok ikke vente til fødsel :hilarious: Har foreløpig ikke følelse enda av hva det er, sist var jeg sikker på gutt og det stemte jo.
 
Vi kommer nok til å scanne litt selv så kommer ikke til å unngå det :hilarious: Mannen visste det ikke forrige gang, så må se hva han ønsker denne gangen. Jeg og storebror visste hva det var.
 
Vi kommer nok til å scanne litt selv så kommer ikke til å unngå det :hilarious: Mannen visste det ikke forrige gang, så må se hva han ønsker denne gangen. Jeg og storebror visste hva det var.
Imponert av mannen din som klarte å holde seg og storebror som ikke sa noe :Heartred du og forsåvidt, hadde garantert forsnakket meg :hilarious:
 
Imponert av mannen din som klarte å holde seg og storebror som ikke sa noe :Heartred du og forsåvidt, hadde garantert forsnakket meg :hilarious:
Tror storebroren var så skuffet (hadde håpet på en gutt :hilarious: ). Mannen trodde det var en gutt så han ble veldig overrasket ved fødselen. Han hadde sett en blå bukse jeg hadde kjøpt (men ikke alle kjolene :laughing002)
 
Absolutt! Tenker det på en måte føles mer ekte når man vet kjønn også?
 
Vi skal vite, var en lettelse at vi visste sist gang så vi fikk tenkt ut navn på relativt kort tid..
 
Med første valgte vi å ikke få vite det. Det var helt magisk å dra baby ut og oppå magen selv, for så å kikke hvem det var.

Med nr 2 hadde jeg en så sterk følelse av motsatt kjønn, så bare fikk det "bekrefta". Med forrige, så kunne jeg latt være å vite, men mannen sa han MÅTTE vite :hilarious: har spurt om vi skal la det være hemmelig denne gangen og, men han er i tvil....har ikke veeeeldig lyst:wacky:
 
Har ikke sjans til å la være! Trenger det mtp navn også. Det blir jo eventuelt første barn, jeg vil vite så mye som mulig :p.
 
Begge søstrene til faren min, som jeg stadig får høre at jeg ligner på, har fått toeggede tvillinger. Jenter begge tvillingparene. Så jeg er også veldig nysgjerrig på om det er en eller to hos oss! Mest sannsynlig er det bare en :)
 
Jeg skal ikke vite kjønn før fødsel, men mannen vil vite. Bare håper han, de han forteller det til og jordmødrene klarer å holde tyst. Har en av hver fra før av og tenker at fødselen blir enda mer spennende av å ikke vite det:) Med de andre fikk vi vite kjønn ved oul.
 
Back
Topp