Skal dere vite kjønnet?

Eg må ærlig innrømme at me sjølv ikkje har prata om det enda. Venter på svar på neste blodprøve først;)

Ja, skal sjekke kjønnet. Har sjekket det med de andre barna. Vi klarer ikke å vente helt til fødsel:D altfor nysgjerrige hehe

Hvis vi er heldige å kommer så langt, så ja :) første barnet ♥️

Ja :Heartred Fikk vite de to første også, lettere å forberede seg da syns jeg

Ja, helst så fort som mulig...Tenker å ta Nip test og satser på å finne ut kjønn då:happy:

Nei:-) skal ikke vite, har ikke visst med nr to. Helt fantastisk! Foretrekker det fremfor å vite <3

Jeg har såååå lyst på en jente, at jeg tror ikke det er lurt å vente til fødselen :nailbiting: Bedre å da være forberedt på at det kommer enda en gutt, og glede seg over det...etter å ha kjeftet på mannen for å ikke sette ut jente-svømmere :wacky::D:p Uansett, er barnet veeeeldig velkomment :Heartred:Heartblue

Jeg klarer ikke å ikke vite, så jeg må vite :hilarious: Jeg strikker i tillegg, så blir kjekt når jeg vet kjønn og kan planlegge litt mer konkret. Strikker det jeg har lyst til nå, men de fleste farger funker (i mitt hode) til jente, mens rosatoner er litt vanskeligere (i mitt hode) for gutt. :)

Ja det vill vi, når den muligheten er der så er det en selvfølge for oss. Og søsken kan glede seg masse til bror eller søster.

Jeg vil ikke vite, ser for meg at det er en fantastisk opplevelse å få vite det på føden.
Men regner med samboer skal vite det denne gangen også.

Jeg vil ikke vite det. Mannen vil så regner han kommer til å spørre på oul :p

Back
Topp