Skal dere vite kjønnet?

Mannen vil gjerne vite kjønnet, mens jeg vil ikke vite det. Regner med når vi kommer til ultralyd at jeg ikke klarer å holde meg :laughing002

Posen vår gikk mest i jordfarger som brunt, lysegrønt, grått og hvit når han var baby, så vi har sikkert 3 esker med babyklær som er begge-kjønn-vennlig :)

Håper vi kan få vite denne gangen. Med første (jente) ville vi ikke vite, det var fantastisk gøy å få vite kjønnet først da hun kom ut :)

Med nummer to (gutt) hadde vi lyst til å vite kjønnet, men navlestrengen lå i veien.

Denne gangen har vi veldig lyst til å oppleve hvordan det er å vite kjønnet :)

Jeg har hele livet sagt at jeg ikke vil vite det, men av praktiske årsaker er det mulig jeg forandrer mening underveis, da jeg mest sannsynlig kommer til å bli alenemor..

Sist ville vi ikke vite det, men det var liksom ingen tvil om at det var gutt på u.l. så vi får se hva vi finner på denne gangen. Sist ble det mange ekstra ultralyder pga liiiten baby og lite fres i magen til tider. Blir det likt denne gangen så er det vel kansje ikke til å unngå å vite

Håper vi får se kjønnet ja :) Mest fordi jeg fikk en kjempestor gutt sist, og synes det er greit å vite hva jeg går til mtp fødselen. Er genetisk disponert for å få store unger. Er forskjell på en 4kg jente og en 5+kg gutt liksom

Back
Topp