Skal dere vite kjønnet?

Dansemamma

Andre møte med forumet
Vi har valgt å ikke vite kjønnet denne gangen da vi har både gutt og jente fra før. :happy: Har dere bestemt dere på om dere vil vite kjønnet eller ikke? :happy:

Ja, vi vil vite. Er vår første, så vi er veldig spente :)

Ja, vil handle inn og lage til barnerom på forhånd og vil ikke bare kjøpe kjønnsnøytrale klær :p er første gang jeg er gravid.
Men dere har nok endel arveklær til den lille siden dere har en av hver? :) hadde aldri klart å ikke visst kjønnet :hilarious: for spent til det!

Ja, vil vite <3
Godt å kunne kall den lille i magen for navn <3
Og har såå lyst på den rosa emmaljunga mondial deluxe vogna hvis det er jente!! :D
Vurderte sterkt å kjøpe den vogna til gutten min men ble samme type vogn i marineblå istedenfor :')

Vi fikk vite med førstemann så kommer ikke til å klare å la være å sjekke denne gangen :p

Ja :) Vil vite hvor vi hovedsakelig skal hente arvetøy - da den ene har kjelleren spekket med rosa og den andre boden med blått ;)

Spennende!! :) Vil nok kjenne veldig på nysgjerrigheten etterhvert! Men blir nok en helt fantastisk overraskelse når babyen kommer ut. :) Vi har bestemt at min mann skal være den som forteller om det blir gutt eller jente. Selfølgelig hvis alt går etter planen. Har jo også en del arvetøy fra før. Vi har visst det med de 2 andre, men kjente på en helt annen "ro" denne gangen. Blir spennende å se. Har følelsen på jente. :Heartpink

Her vil vi vite, er første barnet og jeg vil handle rosa eller blått hihi

Vi vil gjerne vite. Syns det blir mer personlig da. Og så trenger vi good tid til å finne navn. Har flere aktuelle jentenavn, men INGEN aktuelle guttenavn:)

Her vil vi vite, er første barnet og jeg vil handle rosa eller blått hihi
Dessuten er det vanskelig å finne nøytralt tøy, om man skal kjøpe inn til ny baby.

Nå er jo saken annerledes for ts, som har litt av hvert fra tidligere [emoji4]

Ja, jeg vil vite! Har bare blått fra før. Må vite om jeg bare kan vaske opp det vi har eller om jeg kan supplere med noen rosa plagg. Er alt for nysgjerri til ikke å vite i tillegg, hihi

Dessuten er det vanskelig å finne nøytralt tøy, om man skal kjøpe inn til ny baby.

Nå er jo saken annerledes for ts, som har litt av hvert fra tidligere [emoji4]

ja absolutt. Allerede hvert å kikket på nøytrale klær, er litt fint. men de fleste avdelingene er delt opp i rosa og blå :o så er liksom ikke så mye å finne :/

Back
Topp