Skal dere vite kjønnet...

Forskern

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Julimammaer 2016
dersom det er mulig å se det på OUL? :)

Vi visste sist, men jeg tror kanskje vi skal la være å vite denne gangen. Det hadde vært litt artig synes jeg, og ikke minst en ekstra motivasjon siste del av fødselen ;)

Tanken har slått meg på å la være å vite det, men jeg er så nysgjerrig av meg så kommer sikkert til å be om å få vite :p

Vi valgte å ikke vite det første gangen, og jeg synes det var veldig kjekt og spennende! Ikke minst når ungen var ute og mannen sa: ååh det er en jente :D
Men nå var noe av det første mannen sa etter at han fikk vite jeg var gravid at "denne gangen skal vi vite hva det er!" :-) Men vi får se, jeg ønsker at det skal være en hemmelighet :p

Vi vil definitivt vite. Ville det sist gang og, det var veldig praktisk i forhold til strikking av klær, og fargevalg på alt mulig. Veldig mange som strikket til snuppa sist gang. Denne gangen er det også praktisk å vite det, for da vet jeg om jeg skal pakke frem alle jenteklærne fra sist gang, eller om jeg må arve bort de mest jentete klærne og ta vare på de nøytrale/se etter gutteklær. For ikke å nevne at jeg er så nysgjerrig at jeg vil ikke klare å vente hvis jeg kan få vite det :)

Jeg leste akkurat denne her:

http://www.babyverden.no/Gravid/Div...-ikke-finne-ut-om-du-venter-gutt-eller-jente/

Jeg er litt enig i punkt 4 der, litt artig å "sjokkere" med å ikke vite :)

Er mange gode grunner til å vite også da, så jeg ser den. Men jeg tror vi vil la være denne gangen for gøy, i tillegg til at vi er veldig lite opptatt av blått/rosa, så en nøytral begynnelse er helt fint synes vi da :)
Storebror-to-be lånte masse klær av kusina, og ble kledd opp i gul body med blonder da han var bitteliten, hehe ;) Han brydde seg jo ikke :)

Jeg bare må vite det, er for forveten :) men vurderer å holde det hemmelig for familie og venner slik at det blir en overraskelse :)

Jeg MÅ vite. Er så nyskjerri at jeg skulle helst vist det I går.

Sist ville jeg vite det men ikke mannen. På OUL sa de hva de trodde, men at de ikke var sikre, så da fikk begge viljen sin hehe. Denne gangen har jeg ikke spurt om han vil vite enda. Det er så tidlig at jeg ikke har turt å tenke så langt når jeg snakker med han. Selv tenker jeg ar jeg vil vite

Jeg leste akkurat denne her:

http://www.babyverden.no/Gravid/Div...-ikke-finne-ut-om-du-venter-gutt-eller-jente/

Jeg er litt enig i punkt 4 der, litt artig å "sjokkere" med å ikke vite :)

Er mange gode grunner til å vite også da, så jeg ser den. Men jeg tror vi vil la være denne gangen for gøy, i tillegg til at vi er veldig lite opptatt av blått/rosa, så en nøytral begynnelse er helt fint synes vi da :)
Storebror-to-be lånte masse klær av kusina, og ble kledd opp i gul body med blonder da han var bitteliten, hehe ;) Han brydde seg jo ikke :)

Ja, jeg er veldig enig i at svært mange av klærne kan brukes på begge kjønn. Min datter brukte mye blå klær arvet fra gutt. Men jeg kommer ikke til å kle en gutt i kjole :hilarious: så da kan hvertfall alle kjolene arves bort hvis det blir en gutt :p

Vi skal vite, men tror ikke vi skal dele det med andre.

Har søren meg ikke tålmodighet til å vente til sommeren! Jeg syns det er lenge å vente på UL jeg :)

Back
Topp