Skal dere vite kjønnet?

Xena

September 2013 <3
Ja jenter, vil dere vite hva dere bærer på? Jeg har fått vite det med begge mine, men denne gangen skal vi vente til fødselen :) hva mener dere?

Sent from my HTC One X using BV Forum

Skal vite det, ja :) Mye pga praktiske årsaker

Syntes jeg og det var de to andre gangene, men nå synes jeg det er greit med en overraskelse ;) samboeren vil heller ikke vite det så da er jeg med på den ;)

Vil ikke vite det. Visste det med de to andre, men vil at det skal være en overraskelse denne gangen;)

Samme her, de to andre gangene har jeg ikke kunnet vente med å få vite det, men nå er alt så anderledes liksom... Merkelig ;)

Jeg vil vite det, men kjæresten har lyst å bli overrasket...men tror jeg bare må vite det ;-P

Klarer du å holde det skjult da? VEEEELDIG lett å forsnakke seg... ;)

Hverken sambo eller jeg vil vite :) visste ikke forrige gang heller.
Jeg kjenner flere som har fått vite kjønn, og så stemte det ikke :p

Ja jeg er født supernyskjerrig, og ville vite det fra første stund med de andre, men nå vil jeg ha en overraskelse ;) kanskje fordi det er siste gang ;)

Jeg er og übernysgjerrig, men gikk underlig nok veldig greit å ikke vite. Gikk sport i det nesten, ALLE rundt ville vite, og jeg var på maaaange ul i løpet av sv.skapet ;)

Jeg vil vite det... helst i dag! ;)

Jeg vil også vite :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jepp, jeg klarer bare ikke å vente!!!! må vite om jeg må psykisk forberede meg på å rydde bort Aron sine ting (dem ligger enda i stellebordet, kommoden og sengen er oppreidd) og gjøre klar for evt en jente

Pga alle klea og rosa vi har etter Emilie, vil jeg gjerne vite denne gangen... Så jeg ikke sleger alt og så får vi en jente igjen :) hehe

Jaa vil vite, og helt i dag :D ååh gleder meg sånn til handle og gjør rommet klart til lille gull :D <3

Om jeg er gravid nå så tror jeg faktisk at jeg heller mot å ikke vite det denne gangen. Ønsker meg bare et friskt barn :) Med de 2 eldste så fikk vi vite det.

tror vi lar det bli en overraskelse denne gangen:)

Back
Topp