Skal dere vite kjønnet ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Om dere får mulighet til det, skal dere da vite kjønnet?

Kommer dere evnt til og kjøpe privat UL om dere ikke får vite kjønnet på ordinær UL ?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Nei, vi skal ikke det. Jeg har litt lyst, men mannen min vil ikke og jeg kommer ikke til å klare å holde det hemmelig. Hihi.

Nei, vi skal ikke det. Jeg har litt lyst, men mannen min vil ikke og jeg kommer ikke til å klare å holde det hemmelig. Hihi.
Samme her, jeg har litt lyst å vite, men siden mannen ikke vil så får jeg pent vente :p

Vi visste forresten ikke kjønnet i våre svangerskap.

Dvs, med nr2 var jeg på kontroll 10dager over terminen, og da fikk vi se dette uploadfromtaptalk1356549182529.jpg...og det kunne man ikke ta feil av :p
Så da visste vi kjønnet 2 dager før han ble født.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Ja skal vite kjønnet. Har gjort det med begge. Synes fødselen i seg selv er spennende nok. Kan tenke meg hvordan det hadde føltes forrige gang når jeg krampet i det de tok ut gutten i hastekeisersnitt så jeg gikk glipp av hele "fødselen". Var godt å vite at det var gutten jeg skulle få som kom og ikke bare "værsegod her er .... ".

Vi skal vite det om de ser det :) Mulig jeg bestiller en UL til legen om de ikke er det på ordinær UL.

Hvis knøttet vil vise seg frem så vil vi vite kjønn, hvis ikke så får det være en overraskelse.
Med eldste visste vi ikke før hun var ute av magen, og det var jo litt ekstra spennende.

Jeg har ikke visst det med mine to andre barn.
Da har jeg hatt en magefølelse hele veien som jeg "visste" stemte... og det stemte.

Nå SKAL vi vite! koste hva det koste vil! Dette er tredje og siste ungen, så vil at alt skal være klart. Barnerom skal males. Alt av utstyr og klær må kjøpes på nytt, og da er det kjipt å ha alt i hvitt , gult og beige.

Jeg har INGEN magefølelse denne gangen, og jeg verker etter å få vite!
Vil begynne å handle og male!

vi har ikke bestemt oss for dette enda, er fristet til begge deler..... Men magefølelsen min sier at det er en pjokk inni der :-)

Jeg vil vite å da blir det sånn ;) Gubben vil åsså vite ;) Hvis den lille har planer om å vise seg frem :) Bestemor sitter å venter på å få høre kjønn, så hun får satt igang hun som skal strikke hentetøyet ;)

ja vi skal vite kjønnet..! Gleder meg, vi skal på en privat UL i januar håper vi kan se det da..! er bare sånn at vi må levere inn alle papirene på huset før den ord.ul at vi håper vi får malt og sånt siden det følger med i hus prisen (FERDIGHUS),.. og sånn at vi slippe det når jeg er 3 uker unna termin når vi flytter inn :) er jo ikke super krise.. men det er jo betalt for..om vi ikke ser det da får vi ta en nøytral farge.. :) er ikke verdens undergang.. men vi skal på ord.UL i 14 feb så håper vi får sett det der da om ikke før! ;)

Denne gangen vil vi vite!!

Å ja. Det skal jeg vite. Det hadde jeg aldri i verden klart å ikke vite. Og blir det gutt, må vi jo masse nytt, har nesten bare rosa ting og klær. :)

Vil vite. Må jo handle inn mye nytt, spesielt vist det er jente. Magefølelsen sier jente denne gangen så:-) Har masse blått, ikke så mye nøytralt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi viste det på dem to første og ikkje på nr 3. Denne gangen har eg lyst å vite det,men aner ikkje hva gubben vill,har ikkje snakket så mye om det ennda.

Vi vil også vite kjønnet :) Da kan det handes litt farger i steden for alt hvitt og gjøres klart :)
Synest også det er gøy å vite om det er en gutt eller jente i magen :)

Ønsker å vite kjønn så langt det et mulig på ul ;)

Back
Topp