Skal dere vite kjønn?

Ja, jeg synes at fødselen er spennende nok i seg selv, trenger ikke flere spenningsfaktorer, haha.
Vi har to gutter og ønsker oss jente. Men en tredje gutt blir selvfølgelig hjertelig velkommen. ♡

Vi visste ikke forrige gang, en helt fantastisk opplevelse som anbefales. Tenker kanskje å gjøre det samme denne gangen, men gøy å oppleve det å vite også:love2
Sniker fra juni :shy: vurderer dette veldig sterkt denne gang! Har gutt og jente fra før, så da skulle jeg ha en enda bedre grunn til å holde meg. Er så nyskjerrig men samtidig gøy å lese din erfaring:Heartred

Sniker fra juni :shy: vurderer dette veldig sterkt denne gang! Har gutt og jente fra før, så da skulle jeg ha en enda bedre grunn til å holde meg. Er så nyskjerrig men samtidig gøy å lese din erfaring:Heartred
Jeg ble også enda mer fast bestemt på å ikke vite da jeg leste dette! Jeg har i mildertid "alle" i mot meg da, inkludert min mann. Men jeg bestemmer :hilarious:

Jeg ble også enda mer fast bestemt på å ikke vite da jeg leste dette! Jeg har i mildertid "alle" i mot meg da, inkludert min mann. Men jeg bestemmer :hilarious:
Min mann er også, overraskende veldig i mot det :smiley-ashamed004 så her har jeg mange å jobbe mot

Jeg er så usikker på om jeg vil vite eller ikke, og mannfolket har som alltid ingen formeninger om saken. Det var veldig gøy nå sist å ikke vite, selv om ingen av oss ble overrasket da de holdt opp gutten ved fødsel siden jeg hadde vært så dårlig.
Nå er jeg like dårlig denne gangen som sist men helt overbevist om at vi venter ei jente. Men vil vi vite? Hmm... :laughing002

What to do? Dette er sjette barn og vi har ingen grunn til å vite utover at hvis det blir gutt så må vi finne et navn.

Jeg er så usikker på om jeg vil vite eller ikke, og mannfolket har som alltid ingen formeninger om saken. Det var veldig gøy nå sist å ikke vite, selv om ingen av oss ble overrasket da de holdt opp gutten ved fødsel siden jeg hadde vært så dårlig.
Nå er jeg like dårlig denne gangen som sist men helt overbevist om at vi venter ei jente. Men vil vi vite? Hmm... :laughing002

What to do? Dette er sjette barn og vi har ingen grunn til å vite utover at hvis det blir gutt så må vi finne et navn.
Svinger litt frem og tilbake. Men tror jeg vil vite. Samtidig veldig gøy å få vite etter fødsel. Men da er jeg ofte så "bortevekk" at de må gjenta det to-tre ganger før det synker inn.

Åh det er gøy! Skal omgivelsene vite at dere vet, eller skal dere bare si at dere ikke vet hva det blir? :love017
Sier nok at vi ikke vet så det ikke blir mas :smiley-angelic006 Det føles rett og slett mest riktig. Er første så ønsker gjerne at alt er mest mulig nøytralt, og litt gøyere å annonsere etter fødsel med både kjønn og navn.

Men fikk tilbudet om å vite kjønn på TUL mandag, og takket nei med en gang. Kjente at det ikke spilte noen rolle :Heartpink

Med første barn var planen å vente, men klarte ikke å motstå fristelsen når spørsmålet kom denne gangen her er vi veldig enige om at vi ønsker å vite kjønnet selvom tanken på en overraskelse ved fødsel virker spennede så er jeg for utålmodig av meg der

Back
Topp