Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo være veldig spennende å ikke vite. Alt må ikke være rosa eller blått liksomVi valgte å ikke vite forrige gang og tror vi går for det samme nå Familien irriterer seg veldig over dette, som en grei bonus
Ja, vi synes det var veldig koselig og spennende sist. Mamma klaget en del i begynnelsen siden hun hadde lyst å strikke masse, men tok utfordringen etter hvert og vi endte opp med et nydelig hentesett i naturhvitt og en del andre klær i nøytrale farger. Som er helt topp, for da er det brukende til nestemann uavhengig om det er gutt eller jenteMå jo være veldig spennende å ikke vite. Alt må ikke være rosa eller blått liksom
Mer spent på hvordan de andre barna tar det, de vil sikkert vite
Jeg har også en klar preferanse på kjønn denne gangen og tenkte litt motsatt. Vil vite sånn at jeg eventuelt får svelget skuffelsen før fødselen. Men tror kanskje du har rett i at man blir bare ikke skuffet på fødestua så lenge den lille har det bra... Må visst tenke litt på det.Jeg skal ikke vite jeg har en veldig klar preferanse på kjønn, samtidig som jeg synes det blir for dumt å bli skuffa hvis det er "feil" kjønn. Så da velger jeg å ikke vite, vel vitende om at jeg ikke blir skuffa på fødestua så lenge lille har det bra! Blå matrosdress eller rosa kjole kan fikses senere, synes det er superspennende å ikke vite. Dessuten er det første barn, så vi må handle inn ting uansett - lite som kan gjenbrukes.
Jeg er så nysgjerrig at jeg kommer til å krepere lenge før en eventuell fødsel, men synes det er gøy å ikke vite! Så må jeg bare se om jeg klarer å stå i det eller om jeg ringer til gynekologen for å få vite kjønn likevellJeg har også en klar preferanse på kjønn denne gangen og tenkte litt motsatt. Vil vite sånn at jeg eventuelt får svelget skuffelsen før fødselen. Men tror kanskje du har rett i at man blir bare ikke skuffet på fødestua så lenge den lille har det bra... Må visst tenke litt på det.
Vi visste ikke med nr 1, men var så sikker på jente, og det var det.
Med nr 2 fikk vi vite på UL i uke 30. Det var gutt og magefølelsen stemte da.
Nr 3 visste vi ikke. Trodde jente, men fikk gutt. Så det var definitivt en overraskelse for meg som var så sikker etter to riktige.
Håper nå å avslutte med ei jente... Og har litt lyst å planlegge, samtidig som jeg vil vite om jeg kan kvitte meg med alle gutteklærne. Har ikke spart på alt så skal kjøpe endel brukt. Kjøper ikke nytt uansett i de minste størrelsene.
Selv den gangen vi visste sa vi ingenting. Så ja, det er litt morsomt uansett å holde det for seg selv.Jeg er så nysgjerrig at jeg kommer til å krepere lenge før en eventuell fødsel, men synes det er gøy å ikke vite! Så må jeg bare se om jeg klarer å stå i det eller om jeg ringer til gynekologen for å få vite kjønn likevell
Her tenker jeg at man gjør det som passer best for seg! Jeg vet at det kommer til å frustrere omverdenen hvis vi ikke skal vite, så det er litt gøy det også
Det er jo også veldig koselig! Har ei venninne som holdt kjønnet privat frem til fødsel. Nå fikk jeg jo en indikasjon på kjønn mtp hvilken farge hun ønsket på vognposen, men vi var ikke helt sikre før baby ble født! Det er hyggelig å kunne ha noe for seg selv også, tenker jegSelv den gangen vi visste sa vi ingenting. Så ja, det er litt morsomt uansett å holde det for seg selv.
Den ser jeg har man masse klær osv så er det greit å vite. Her har vi solgt alt, så får kjøpe litt nytt etterhvert. Får se om vi klarer å vente med kjønn, jeg er kjempe nysgjerrigJeg kunne på en måte ønske jeg klarte vente, men samtidig så kjenner jeg at jeg synes det er fint å bli «kjent» på en annen måte når man vet hva det er. Så vi vite det pluss det meget åpenbare praktiske med det da jeg har begge kjønn fra før, dette blir helt sikkert siste barn og da vil jeg rydde vekk alle klær som ikke skal brukes. En ting er babyklær og klart gutter kan gå med rosa og omvendt. Men ettehvert som de blir eldre og de har meninger selv så er det stor forskjell på klærne og jeg orker ikke oppbevare alle de veldig jentete jenteklærne med ca en million strutteskjørt i alskens størrelser etter to jenter lenger enn nødvendig om det blir en gutt