Skal dere vite kjønn?

Lina88

Forelsket i forumet
Dette er nr 3, har en gutt og en jente fra før. Leker med tanken på å ikke vite kjønn denne gangen :angelic:
Flere?
 
Vi valgte å ikke vite forrige gang og tror vi går for det samme nå :) Familien irriterer seg veldig over dette, som en grei bonus :smiley-angelic002
 
Vi valgte å ikke vite forrige gang og tror vi går for det samme nå :) Familien irriterer seg veldig over dette, som en grei bonus :smiley-angelic002
Må jo være veldig spennende å ikke vite. Alt må ikke være rosa eller blått liksom :laughing002
Mer spent på hvordan de andre barna tar det, de vil sikkert vite :happy090
 
Jeg kunne på en måte ønske jeg klarte vente, men samtidig så kjenner jeg at jeg synes det er fint å bli «kjent» på en annen måte når man vet hva det er. Så vi vite det :) pluss det meget åpenbare praktiske med det da jeg har begge kjønn fra før, dette blir helt sikkert siste barn og da vil jeg rydde vekk alle klær som ikke skal brukes. En ting er babyklær og klart gutter kan gå med rosa og omvendt. Men ettehvert som de blir eldre og de har meninger selv så er det stor forskjell på klærne og jeg orker ikke oppbevare alle de veldig jentete jenteklærne med ca en million strutteskjørt i alskens størrelser etter to jenter lenger enn nødvendig om det blir en gutt :p
 
Må jo være veldig spennende å ikke vite. Alt må ikke være rosa eller blått liksom :laughing002
Mer spent på hvordan de andre barna tar det, de vil sikkert vite :happy090
Ja, vi synes det var veldig koselig og spennende sist. Mamma klaget en del i begynnelsen siden hun hadde lyst å strikke masse, men tok utfordringen etter hvert og vi endte opp med et nydelig hentesett i naturhvitt og en del andre klær i nøytrale farger. Som er helt topp, for da er det brukende til nestemann uavhengig om det er gutt eller jente :)

Ser den angående de andre barna, her har vi en niese som er veldig opptatt av om det er flest gutter eller jenter i familien. Men tror hun hadde det vel så moro å spekulere gjennom hele svangerskapet mitt enn om hun hadde fått vite det tidligere. Storebror er bare 2,5 når jeg har termin, så tror ikke han bryr seg nevneverdig om kjønn. Baby er baby :p
 
Siden det er første barnet, vil vi vite :Heartblue:Heartpink Halve moroa er jo å kjøpe inn ting og klær, hvert fall nå når alt er så nytt! Men, liker tanken på å ikke vite til eventuelle senere barn, er jo en egen spenning med det og
 
Hadde aldri klart å ikke vite de to første gangene! Sååå utålmodig! Innbiller meg at jeg er eldre og modnere denne gangen :hilarious::hilarious: Så denne gangen har jeg lyst å ikke vite. Det virker så magisk å finne det ut på fødestua :Heartred har begge kjønn fra før.
 
Jeg skal ikke vite :oops: jeg har en veldig klar preferanse på kjønn, samtidig som jeg synes det blir for dumt å bli skuffa hvis det er "feil" kjønn. Så da velger jeg å ikke vite, vel vitende om at jeg ikke blir skuffa på fødestua så lenge lille har det bra! :Heartred Blå matrosdress eller rosa kjole kan fikses senere, synes det er superspennende å ikke vite. Dessuten er det første barn, så vi må handle inn ting uansett - lite som kan gjenbrukes.
 
Jeg vil helt klart vite! Første barn her, og er altfor spent og nysgjerrig til å ikke vite:hilarious: I tillegg sier vi «han eller hun» hele tiden, så blir fint å kunne si kun en av de :love7
 
Back
Topp