Skal dere vite kjønn ?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
Jeg er for nysjerrig til å ikke vite selv :)
Et nesten sikker på at det bli jente denne gangen, har en av hver fra før og gjettet riktig begge gangene :)
Har dere noen følelse ?

Ja, må vite :)

Tror litt jente faktisk, tippa rett med nummer 1, men bomma på nummer 2 :p

Jeg er super nysgjerrig [emoji4] Vi har veldig lyst å vite om det er ei lita jenta eller ein liten gutt [emoji7] Men føler litt press på å få en gutt [emoji46] Både søsteren min og søsteren til samboeren min har jenter og dette er vår første å begge familiene ønsker at vi skal få gutt [emoji46] Vi bryr oss ikke om det er gutt eller jente, vil bare vite vi kan hamstre rosa eller blått [emoji39]

Vi MÅ vite kjønn. Er altfor nyskjerrig, også vil jeg strikke i "riktig" farge etterhvert :) Har gutt og jente fra før, men har ingen følelse på hva det blir denne gangen :)

Ja vi skal vite[emoji4] Får eventuelt vite når vi får svar på morkakeprøven om vi kommer så langt[emoji4]

Jeg ønsker å vite det :-) Hadde vært koselig med en jente, siden vi har en gutt. Men en gutt til er også hjertelig velkommen :Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue

Vi har 3 barn fra før. Først gutt, så jente og vi visste det med begge to. Så når vi skulle ha nr 3 så sa jeg at vi ikke skulle vite, for det betydde liksom ikke så mye, siden vi hadde en av hver fra før. Meeeeen nysgjerrige Nils klarte ikke å dy seg, så vi visste det den gangen og, ;)det var en gutt. Denne gangen har jeg og litt lyst å ikke vite, men mannen min vil veldig gjerne vite, så blir nok til det. Jeg troooor det er gutt denne gangen og, men er ikke helt sikker.

Med førstemann visste vi ikke. Men med andre ville vi vite kjønn. Siden jeg har to gutter vil jeg vite kjønn denne gangen også. Håper mannen er enig. Har hatt magefølelse på begge som har stemt. Nå har jeg ingen magefølelse på kjønn.

Eg vil ikkje vite det. Men kjæresten min vil;) Lurer på om han klarer å holde det hemmelig. Dersom me kjem så lang då.

Jeg skulle helst visst kjønnet her og nå [emoji23] Tenkte å prøve meg på en 3D-ul rett før jul, ca uke 14/15 for å se om vi er heldig og evt kan se noe. Hvis ikke får det bare bli en liten sniktitt på skatten før OUL [emoji173]️ Har en magefølelse på gutt [emoji170]

Vi har tenkt å vite hva det er ja. Så vi kan hamstre litt ting og tang. Spiller ingen rolle hva vi får. Bare den lille er frisk og fin :dummy1::dummy:

Jeg har ikke lyst til å vite. Jeg har en jente fra før av, så hva jeg får betyr ingenting. Men mannen min vil vite- så for vi se hvem som vinner den kampen:joyful:

Ja, altfor nysgjerrig! Gleder meg veldig til å få vite kjønn og handle inn søte små blå eller rosa klær :Heartpink:Heartblue

Back
Topp