Skal dere vite kjønn?

Enig! Men klarer ikke helt å bestemme meg:) Har ingenting å si hva det er, men tenkte det kunne være lettere for storebror å forstå hvis han fikk vite om det var lillesøster eller lillebror :dummy::dummy1:
Ser den :-)
Er nok ikke lett for en liten tass å forstå uansett, så er ikke sikkert det utgjør noe særlig forskjell :-)

Ønsker å vente til ungen kommer ut, men spørs om jeg ser det selv på oul‍♀️[emoji4] visste jeg fikk en datter sist, og tenkte at det ville være ekstra spennende å føde uten å vite hva som kommer ut[emoji28]

Vi vil ikke vite! Men spørs om jeg kommer til å bli sprø av å ikke vite, siden jeg er ultrolig nysgjerrig!

Jeg er så nysgjerrig ! Så ja!❤️

Jeg er så syykt nyskjerrig så jeg måååå vite.. Ultralyd til 14+3 er bestilt nettopp for å få vite kjønn så tidlig som mulig [emoji23][emoji85]

Ja, vi skal vite. Har bestilt UL den 15.Juni for da er sjangsen stor for at vi kan de det [emoji2]

Ja, vi håper litt på jente. Vi har alt klart...... Alt var klart for lille jenta å komme i Desember 2016, men slik ble det ikke. Hun ble en engel i stedet. <3
Så vi vil vite, om vi må handle inn mye nytt til gutt eller om vi er alt klar. :)

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men jeg tror vi ender på at vi IKKE vil vite.
Rett og slett fordi jeg ikke ønsker å bidra til fargekodingen og kjønningen som foregår i dagens samfunn.
Dessuten: Hvilke ytre kjønsdeler barnet har, vil jo ikke nødvendigvis samsvare med hvilke(t) kjønn barnet egentlig viser seg å være når det blir eldre og kan uttrykke det selv.

Vi ønsker ikke å vite det. Føler fødselen blir mer spennende. Vi finner et jentenavn og et guttenavn. Så kjøper vi nøytrale farger på klær og utstyr til babyen [emoji5]

Vil vite hvis de ser det på OUL, men tar ikke ekstra UL for det :)

Kommer til å se raskt at det er en gutt ihvertfall. Det så jeg med engang med nr 2 [emoji85]

hadde en drøm i natt at jeg var på ul og skulle vite kjønnet. Men sa til han at jeg ville se selv om jeg kunne se, og da sa han kan lett se hva det blir.. da falt tanken rett på gutt [emoji85] sikkert fordi jeg ønsker jente så sterkt denne gangen før jeg klipper over egganlegget [emoji85]

Kommer til å se raskt at det er en gutt ihvertfall. Det så jeg med engang med nr 2 [emoji85]

hadde en drøm i natt at jeg var på ul og skulle vite kjønnet. Men sa til han at jeg ville se selv om jeg kunne se, og da sa han kan lett se hva det blir.. da falt tanken rett på gutt [emoji85] sikkert fordi jeg ønsker jente så sterkt denne gangen før jeg klipper over egganlegget [emoji85]
Når skal du på ul for å få vite? Vi må holde hverandre oppdaterte siden vi sitter i samme båt [emoji4]

Jaa, skal deffinitivt vite!![emoji7][emoji7] Klaer ikke vente lenger[emoji23][emoji23] Håper vi får vite om 6 dager da er jeg 13+6 , hvis ikke bestiller vi ny tul i uke 15, klarer ikke vent til oul[emoji28][emoji23][emoji23]
Men blir akkurat like glad uansett hvilket kjønn babyen er![emoji173]

Back
Topp