~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vite. Men har en ganske sterk følelse på at det blir enda en jente. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neisom min mor sa; noen hemmeligheter må da også babyen få ha [emoji173]

Ser denEnig! Men klarer ikke helt å bestemme megHar ingenting å si hva det er, men tenkte det kunne være lettere for storebror å forstå hvis han fikk vite om det var lillesøster eller lillebror
![]()
Ja. Vi bor jo 5 min unna så blir Skien her som sist [emoji4] Førstemann er født der. Skal du også?Ja, det blir nok ikke lett [emoji28] Du har planer om å føde i Skien du også ? [emoji4]
Når skal du på ul for å få vite? Vi må holde hverandre oppdaterte siden vi sitter i samme båt [emoji4]Kommer til å se raskt at det er en gutt ihvertfall. Det så jeg med engang med nr 2 [emoji85]
hadde en drøm i natt at jeg var på ul og skulle vite kjønnet. Men sa til han at jeg ville se selv om jeg kunne se, og da sa han kan lett se hva det blir.. da falt tanken rett på gutt [emoji85] sikkert fordi jeg ønsker jente så sterkt denne gangen før jeg klipper over egganlegget [emoji85]