Skal dere vite kjønn?

Skal dere vite kjønn på barnet?

• Antall som har svart
    14

Plink

Glad i forumet
Jeg har ikke visst det med mine to første, selv om intuisjonen min har vært rett. Denne gang skal vi heller ikke vite.. :) Tror ikke svigermor kommer til å synes det er så morro, men strikke kan hun jo gjøre når barnet har kommet til verden. Hva med dere andre?

Vet ikke om jeg vil vite det. Og visst vi skal vite det så er vel ikke akkurat sviger familien de som får vite det først..

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Nei viste det sist gang , men denne ganga vil jeg ha den spenningen om å ikke vite ;)

Vi skal vite det. Fikk vite med Nr 1 også :)

Vi er ikke helt enige.. ikke at vi har diskutert det noe serlig heller da, men jeg vet at samboeren vil vite det :) jeg har egentlig ikke lyst til å vite det, meeeen vi får nå se når det nermer seg ;)

Virker utrolig spennende å ikke vite, men vet ikke om jeg klarer å holde meg så leeenge =P Beundringsverdigt med de som klarer å leve i spenningen!

Vi skal vite, ikke noen diskusjon om det her i huset....ser ikke vitsen med å vente i grunn, spenningen under fødselen er der jo like fullt! Man vet jo ikke hvem som kommer ut selv om man vet kjønn? Gøy at folk er forskjellige da!

Vi vil vite hvis mulig. Mest av praktiske årsaker. Har så mye gutteklær, så tenkte å kvitte oss med de hvis vi får jente. Har ikke så god lagringsplass for klær, så greit å få bort det vi ikke skal bruke.

Vi skal vite, ikke noen diskusjon om det her i huset....ser ikke vitsen med å vente i grunn, spenningen under fødselen er der jo like fullt! Man vet jo ikke hvem som kommer ut selv om man vet kjønn? Gøy at folk er forskjellige da!

Her er det på samme måte, har vært heldige med de to forrige, de har vist seg velvillig frem ;)

Her har vi ikke helt bestemt oss enda.. Jeg vil ikke vite og mannen vil. Med de to første visste vi ikke og det var veldig spennende å se hva som kom :) Men nå har vi to gutter så det hadde kanskje vært greit å forberede seg litt om det kommer en jente. Finnes ingen rosa klær her i huset, og om det skulle bli en jente så skal hun definitivt forlate sykehuset i et strikket hentesett i rosa. De andre har vært hvite. Må innrømme at jeg har veldige jentedrømmer.. :)

Back
Topp