Skal dere vite kjønn på ul???

Timmytime

Forelsket i forumet
Jeg har alltid sagt at hvis jeg ble gravdid med nr 3 ville jeg ikke vite det mye pga at jeg har både en jente å en gutt fra før så tenkte det ville være litt spennede å ikke vite det..........men nå trur jeg rett å slett jeg ikke klarer holde meg[:D][:D]
Hva med dere?? Er det noen av dere som har barn fra før så ikke har vist det på forhånd???
Litt surt og for mannen min har alltid sagt at jeg ALDRI klarer å ikke få vite det.........ser stygt ut for at han får rett nå[&:][&:]

Har ei venninne som gjorde som deg og ikke visste med den tredje, var visst veldig spennende[:D] Jeg SKAL vite[;)] Er altfor nysgjerrig til ikke å vite..[8D]

Jeg MÅ vite det. hehe
Klarer ikke la vær det nei!
En mor i bhg har 3 barn og ville ikke vite på noen av de.. syns det er tøft jeg! [:)]

vi skal også vite det, men skal ikke på 3D da...må spare spenningen med hvordan babyen ser ut siden vi skal vite kjønnet[:D] koselig å handle å kjøpe inn utstyr da når en vet kjønnet[:D]

Vi vil vite det ja[:)] Men jeg skal ha mamma med og da
vil jeg ikke at hun skal få vite det[:-][:-] Er kanskje litt slemt
av meg men jeg vil at jeg og sambo skal vite det først liksom[:-]

visste ikkje med forrige, og skal vel vite det denne gangen(derosm di kan se det)...selv om det er VELDIG spennendes å ikkje vite[:D] 

Jeg skal helt klart vite det, så fort jeg kan. Er ganske sikker på at jeg vet hva det er, så vil få bekreftet mine misstanker. Jeg er sikker på det er ei jente, SÅ spent på å vite hva lille frø er. Skal pusse opp rommet også, så er greit å vite fargene.

Meg og BF vil vite om det er gutt eller jente jeg venter :) 

Jeg må nok vite det ja [:)]
Er alt for nyskjerrig av meg [;)]

JA! Altfor nysgjerrig til å la være [8D]

Jeg vil vite det hvis de kan se det.

Har en venninne som visste det selv, men ikke ville si det til noen andre. Jeg synes det var veldig sært.

ORIGINAL: Ella~83

Har en venninne som visste det selv, men ikke ville si det til noen andre. Jeg synes det var veldig sært.

Jeg skjønner ho venninna de godt jeg, hvorfor skal alle andre vite det hvis ho ikke vil... Vet ikke m jeg kommer til å publisere det for alle og en hver...[;)]

ORIGINAL: murt

Jeg skjønner ho venninna de godt jeg, hvorfor skal alle andre vite det hvis ho ikke vil... Vet ikke m jeg kommer til å publisere det for alle og en hver...[;)]

Jeg så og ser fortsatt bare ikke poenget med det. Skulle det liksom bli mer spennende for oss andre eller noe da? Vi synes egentlig bare det var merkelig og jeg hvertfall følte at det skapte avstand mellom oss mer en spenning. Men jeg respekterer at noen velger å gjøre det annerledes. [;)]

ORIGINAL: Miu

ORIGINAL: murt

Jeg så og ser fortsatt bare ikke poenget med det. Skulle det liksom bli mer spennende for oss andre eller noe da? Vi synes egentlig bare det var merkelig og jeg hvertfall følte at det skapte avstand mellom oss mer en spenning. Men jeg respekterer at noen velger å gjøre det annerledes. [;)]

Kan være at hun da synes det er litt ekstra stas når ungen blir født, for da blir folk overrasket over kjønnet. Litt ekstra oppmerksomhet, liksom[8D]
Om ei venninne hadde nektet å fortelle hvilket kjønn den ufødte babyen hadde, kunne jo ikke jeg vært med å shoppet klær, utstyr eller noe annet. I hvert fall hvis hun hadde planer om å gå for "kjønnsfarger". Veldig mye hun da måtte ha holdt hemmelig for meg...

Jo det kan jo være det, men jeg følte at det ikke funket i det hele tatt. Det ble mye hemmelighold og det var det jeg følte at skapte avstand. Vi forteller jo hverandre "alt". Men nok om det. Alle gjettet det lenge før fødselen begge gangene likevel (selv om hun ikke innrømmet 100% det selv da). Eller 2. gang så diskuterte vi bare guttenavn uka føre fødselen, så det kan vel egentlig telle som en innrømmelse.
Ingen av de andre i gjengen har valgt å holde det hemmelig da.

ORIGINAL: Rappo

Har ei venninne som gjorde som deg og ikke visste med den tredje, var visst veldig spennende[:D] Jeg SKAL vite[;)] Er altfor nysgjerrig til ikke å vite..[8D]

samme her [:D] er altfor nysgjerrig!!

Back
Topp