Skal dere vaksinere dere? *link*

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
Nei jeg skal ikke ta vaksine. Sist svangeskap når svineinfluensa hysteriet var på det værste ble jeg skremt opp til å ta vaksine.Så holder meg unna denne gangen :)

Nei, skal ikke ta noen vaksine denne gangen. Var også gravid under svineinfluensa hysteriet sist, og endte opp med å ta den vaksinen. Men denne vaksinen klarer jeg meg helt fint uten. Vi får den på jobb, og er "sterkt oppmuntret" til å ta den, men nei takk :)

Jeg skal ikke ta den. tok svineinfluensavaksinen etter mye om og men, men aldri tatt den vanlige influensavaksinen og gidder ikke det nå heller.

Var forresten gravid da jeg tok svineinfluensavaksinen og..

Nei, tanken har ikke slått meg en gang. Anbefaler de virkelig det altså? Har ikke lest linken, får gjøre det etterpå...

Ja kanskje jeg gjør det.
Sist jeg var gravid var i den værste svineinfluensa tiden.Vi fikk vaksinen på jobben, men jeg var ikke klar over graviditeten enda da.
Er SÅÅÅ glad for at jeg fikk tatt den når jeg gjorde, for noen mnd etter fikk mannen svineinfluensa og lå kjempedårlig i 3-4 uker.

Jeg ville egentlig ikke ta den, men ettersom jeg har astma er jeg i en risiko gruppe uheldigvis så får vel ta den i år hvis legen nevner noe om det, tror ikke det blir noe problem egentlig

Jeg var også en av dem som ble skremt og endte opp med å ta svineinfluensa vaksinen forrige svangerskap. Jeg har IKKE tenkt å ta vanlig sesong influensavaksine... Skal prøve å ikke la meg påvirke for mye men følge magefølelsen. Husker jeg satt å grein og skalv av redsel etter å ha tatt vaksinen sist for da kom jo annonsene om sovesykdom osv.. var helt grusomt

Nei, det skal jeg ikke.
Fikk syyyykt mye pes (på babyverden) da jeg var gravid 08/09 for at jeg ikke tok den da heller. Det var visst egoistisk, og jeg satte mitt, barnet mitt og folk rundt meg sitt liv på spill om jeg ikke tok vaksinen :) Men så egoistisk har jeg tenkt å fortsette med å være.
her bruker vi antibac på veg inn og ut av barnehagen, hoster i albuen, og holder oss unna folk som er tydelig syke. Det får duge.

Det har jeg ikke tenkt på! Men tviler på at jeg skal ta noe vaksine:)

Back
Topp