Skal dere til syden i sommer?

Hege - mamma til to <3

Glad i forumet
Vi driver å skal bestille nå.. i førsten av Juni til Tyrkia. Har gledet meg skikkelig til å bestille, men ble plutselig litt skeptisk. (Meg i et nøtteskall). Adrian er da 11 måneder da vi skal reise... er så redd for at det blir altfor varmt og slik.

Noen med noen erfaringer?
Skal dere ut å reise?

Vi skal i bryllup i Hellas i september. Men Casper skal
ikke være med :) han skal være hjemme med mammaen
min :)

JA! Skal til Bulgaria to uker i juli! Da er Sebastian 11 mndr. Vi var på Rhodos i 2 uker da Emilie var 4 mndr, så lillebror er litt senere med reisingen[;)]

JA! Skal til Bulgaria to uker i juli! Da er Sebastian 11 mndr. Vi var på Rhodos i 2 uker da Emilie var 4 mndr, så lillebror er litt senere med reisingen

ååh.. fortell - hvordan er det å reise med små barn når det er så varmt? heh.

ORIGINAL: Hege87 / Adrian09

JA! Skal til Bulgaria to uker i juli! Da er Sebastian 11 mndr. Vi var på Rhodos i 2 uker da Emilie var 4 mndr, så lillebror er litt senere med reisingen

ååh.. fortell - hvordan er det å reise med små barn når det er så varmt? heh.

Da vi var på Rhodos var det rundt 40 grader- men lille reagerte ikke på varmen i det hele tatt. Sutret ikke engang- svettet noe vanvittig, men ellers helt fin. Hun fikk mye vann på flaske da- for hun ble jo mye mer tørst, men kunne jo ikke gi henne melk hele tiden, så hun fikk vann, samt en fantastisk te vi fikk kjøpt på apoteket der nede, som var veldig bra for magen hennes. Genialt. Veldig greit å reise når hun var så liten! Holdt henne selvsagt i skyggen og smurte med sf 50 hele veien.

Utfordringen med å reise med Sebastian er jo at enten har han nettopp begynt å gå, eller så kryper han i rekordfart, så vi må nok løpe litt gitt, hehe. En god solhatt og Clinique sin solfaktor 50, skygge og masse vann, så skal dette med varmen gå kjempefint!

Med tanke på varme er sikkert begynnelsen av juni greit. Vi var i Tyrkia i midten/slutten av juli og det var opp mot 50 grader. Jeg måtte drikke flere liter vann om dagen for å ikke besvime av varmen. Men nå er ikke varme min beste venn da Det var familier der med små barn og det gikk nok fint det også, man må bare passe på og smøre dem godt og få i dem nok drikke.

Hvor i Tyrkia skal dere?

Vi var i tyrkia sommeren 08, i midten av juli. det var sååååååå varmt...
Skal tilbake til Alanya! Har lyst til å dra i slutten av mai, men vi skal reise med et vennepar og de synes det var litt tidlig :(

Vi drar 14 dager til Tenerife 9. mars.. Gleder meg... http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1®ionid=9170&countryid=6372&areaid=6413&resortid=9724&hotelid=51869&itemId=51869&filterOnCategoryId=2

Men det er vel ikke så varmt nå, som det er på sommeren..  Så det passer bra..

Vi skal til Menton (i nærheten av Nice) med min far, stemor, søster og hennes samboer i påsken. [:D]

Da er Magnus 7 mnd, og det er behagelig vær og temperatur for minsten.

Hva vi gjør i sommer har vi ikke bestemt ennå. Mulig det blir ferie hos minsten's oldemor i Lofoten i år [:)]

Nei, men jeg kunne godt tenkt meg å tatt en tur nå[&o]

vi skal til Mallorca 2 første ukene i juli[8D]
det blir hælig[8D]
er bare å ta masse pauser, solfaktor 50 og drikke masse vann...[:D]
passer meg bra, da det blir fort varmt til meg i sola...

Vi skal til Spania i mars, og så tenker vi reise til Tyrkia i mai/juni eventuelt september.

Skal bli deilig med litt sol og varme (men skulle vore NO! Er lei av kulda!!).

Vi drar om 1 måned til gran canary og blir borte fra kulden i 2 uker. Amelia er da 6 mnd og jeg kommer til å prøve å fortsette å fullamme til vi kommer hjem.

Da har vi bestemt oss for å reise en av de siste dagene i mai, bare alt går i orden med jobben til sambo. Får vite det imorgen ;-) Men de trodde det skulle gå bra. Da er det bare å glede seg, for akkurat nå er det shiiiitkaldt ute.. trives best i varmen, jeg ;D

Vi skal vel til syden, tenker vi skal enten til tyrkia eller kreta. vet ikke helt når vi skal dra enda.

Vi drar til syden i juni en gang[:)] Skal bli deeeeilig!!

Back
Topp