Skal dere ta/har dere tatt privat UL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
I hvilken uke?
Hva betalte dere?
Hvorfor?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg tok i går :) 15 uker pluss 4 dager.. Det kostet 900kr.. Jeg hadde bare veldig, veldig lyst til det siden jeg ikke har fått oul før i uke 20 :) og jeg klarte ikke å vente så lenge ;)

Hvor tok du det? :) var veldig billig iforhold til de jeg har funnet

Jeg ønsker å ta 3D UL når den tid kommer :) Venter nok til etter uke 26...

Jeg hadde tidelig ul uke 12+2 fikk 3 bilder hvor av ett var 3d:-)
Hadde ul for å sjekke att baby hadde det bra og utviklet seg normalt. Betalte 100 kr. Det er bare en egendel. Så får han resten i støtte fra staten:-)

Ja, jeg skal i sommer på 3D, bare fordi det er koselig, Hadde jeg ikke fått tidlig ul på medisinsk indikasjon hadde jeg tatt privat tidlig også, i uke 7-8 og i uke 12, første fordi jeg er paranoid, andre for å sjekke for downs og slikt.

Tok i uke 14 og i uke 29! Betalte 1500 kr men det var verdt det altså! Fikk bekreftet at lillegutt er frisk :happy093

vært en hard graviditet, ble lagt i narkose og operert i uke 6, og fikk sterke smertestillende som kunne skade fosteret og spesielt hjertet, og pappaen ble født med hjertefeil.

på ultralyd i uke 29 fikk vi se det nydelige ansiktet hans i tillegg (profilbildet mitt) :)

Jeg tok i uke 11, betalte 1500.. Fikk flere fine bilder , også noen 3D :) og noen små filmsnutter på cd :) jeg ville hovedsaklig sjekke at alt var i orden, men også av nysgjerrighet for å se på babyen :)

Jeg har tatt 2 stk + en ekstra på sykehuset. De to jeg tok kostet 500kr pr stk i Stavanger:)

Jeg tok tidlig ul 12+5. Betalte 1300 og da fikk vi med bilder både i 2d og 3d i tillegg til en film. Fikk bildene både digitalt og på papir.
Vi valgte å gjøre det for å se at alt var som det skulle siden legene opprinnelig sa at min mann mest sannsynlig ikke kunne få barn...

har ikke vært på tidlig ul denne gangen :) men tenker å prøve 3d i uke 26-30( ? )denne gangen :) gjorde ikke det sist :)

Jeg tok når jeg var 15+4, betalte 1300 kroner.

Tok det for jeg ville ha det bekreftet. Jeg gikk rundt å hadde angst for at jeg hadde mistet det, en såkalt MA siden jeg ikke hadde blødd noe. Tilslutt ble jeg så paranoid og var helt sikker på at jeg ikke var gravid, så klarte heller ikke å glede meg over svangerskapet. Alt ble tusen ganger lettere når jeg fikk se en sprell levende baby. :)

Tok i uke 7 for å fastsette alder på fosteret. Ble gravid rett etter SA, veldig usikker på hvor langt jeg var på vei. Betalte 1000,- i Tønsberg.

Ny UL i uke 12. Tidlig UL for å sjekke at alt var i orden (noe jeg gjorde sist også, kjempefornøyd). Betalte 1100,- på samme plass.

Skal kanskje dra på 3D, får se hvor mye penger jeg har til overs når den tid kommer ;)

Back
Topp