Skal dere sende julekort i år? *avstemning*

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
I fjor sendte vi ikke kort vi, aner ikke hvorfor egentlig. Og jeg er usikker på om vi sendte året før...
Vis sendte hvertfall kort første julen til Teodor, husker så godt vi træla med en liten gutt som var altfor varm i nissedress da vi skulle ta bilder :-p
Nå er jeg godt i gang med å skrive kortene, begynner å sende neste uke tenker jeg!
 
Ja, det skal vi:) Men har ikke tatt bildene enda! Pleier å sende dem ganske seint, i hvert fall etter den 15. Gleder meg sånn til å ta bildene nå som begge jentene har pepperkake-kjoler (jeg fant jo en lik som den Alma hadde for to år siden i Almas nårværende strl.)- de kommer til å bli så søte:) Og så tror jeg Alma synes det blir veldig gøy at de har på like klær. Men må vente til etter Almas bursdag, for kjolen skal hun få i bursdagsgave. 
 
Så moro med matching da! =) 
Blir sikkert veldig stas!
 
Skal sende masse julekort, men har ikke helt fått startet ennå. Vanligvis får folk kort fra oss på lillejulaften eller julaften, i år håper jeg å få sendt ut litt før.
 
Ja, men har ikke tatt bilde enda :) Må få det til i helga....

Er heldigvis fort gjort å lage det på internett :)
 
Har tenkt men har heller ikke fått tatt noe fint bilde ennå, satser på å få det til i helgen.
 
Vi sendte første og andre jula til Linus. I fjor sendte vi ikke da jeg hadde mer enn nok å henge fingra i med 4 barn, da en var helt nyfødt :P
men i år skal vi sende. Må bare få samla alle barna og tatt bilder. tenker vi tar det i morgen :)
 
Ja:) men må ta bilde jeg blir fornøyd m først:)
 
Ja, har allerede laget og kjøpt. Tok et bilde fra da de var ute og lekte i høst. Har aldri fått til noe bra bilde av begge to når jeg har prøvd tidligere, så orket ikke forsøke det en gang. :P
 
Ja, har allerede laget og kjøpt. Tok et bilde fra da de var ute og lekte i høst. Har aldri fått til noe bra bilde av begge to når jeg har prøvd tidligere, så orket ikke forsøke det en gang. :P
 
Nå bestilte jeg fra Elite Foto. Fire bilder av jentene i pepperkakekjolene, alle med forskjellige ansiktsuttrykk, synes det ble fint:)
 
Vi har sendt julekort hvert eneste år, men i år har vi ikke hatt tid eller mulighet til å hverken ta bilder til julekort, lage julekort eller å skrive på konvolutter og sende de ut. Førjulstiden ble litt mer hektisk enn planlagt, så da får vi håpe på en roligere november og desember neste år istedenfor. :)
 

jeg har hvert år sendt avgårde julekort, men denne gangen har jeg ikke gjort det :(

det har vært så mye annet..dermed har det falt bort. 

men familien får hvert sitt bilde av sebastian da. :)

 
Da fikk jeg endelig sendt dem avgårde i går. Håper de kommer fram før jul. Noe var galt med printeren, og kortene ble så som så, men jeg tviler på at de gamle tantene legger merke til det.

Fru H: Jeg har forvirret meg selv her. Jeg hadde skrevet deg opp på julekortlisten min, men uten adresse. Nå ligger kortet ditt bare her ikke sendt...
 
Back
Topp