Mildrun Elsker forumet 11 Sep 2010 #1 Skal vi danse? Hvem heier dere på i såfall[:)] Jeg håper Stig Henrik Hoff vinner[:D]
sisu Glad i forumet 11 Sep 2010 #2 Det skal eg[:D][:D] Har ingen favoritter enda. Men får jo så lyst til å kunne danse. Hadde ikke takket nei til å sett så smekker ut i slike kjoler heller som de der kvinnelege danserne[:)][:)]
Det skal eg[:D][:D] Har ingen favoritter enda. Men får jo så lyst til å kunne danse. Hadde ikke takket nei til å sett så smekker ut i slike kjoler heller som de der kvinnelege danserne[:)][:)]
O Ophelia Elsker forumet 11 Sep 2010 #3 ORIGINAL: babyensmamma Vi skal se! [:)] Er nesten ikke sikker på hvem som er med jeg, så har ingen favoritt enda! samme her[8D]
ORIGINAL: babyensmamma Vi skal se! [:)] Er nesten ikke sikker på hvem som er med jeg, så har ingen favoritt enda! samme her[8D]
linko Forumet er livet 11 Sep 2010 #4 ORIGINAL: babyensmamma Vi skal se! [:)] Er nesten ikke sikker på hvem som er med jeg, så har ingen favoritt enda!
ORIGINAL: babyensmamma Vi skal se! [:)] Er nesten ikke sikker på hvem som er med jeg, så har ingen favoritt enda!
summer82 Forumet er livet 11 Sep 2010 #5 ja sitte klistra her no vi, skal se det og spise lasagne[:)][:)][:)]
T Tinndra Elsker forumet 11 Sep 2010 #6 Vi har sett på det, og skal se videre etter nyhetene[:D] Stig Henrik Hoff!! Grrr! [;)][;)] Håper Aylar vinner selfølgelig!!!!!! [:D]
Vi har sett på det, og skal se videre etter nyhetene[:D] Stig Henrik Hoff!! Grrr! [;)][;)] Håper Aylar vinner selfølgelig!!!!!! [:D]
M min_første Guest 11 Sep 2010 #7 Her er det gubben som har hatt fjernkontrollen i kveld, så da ble det ikke noe skal vi danse... Men det går vel i reprise?
Her er det gubben som har hatt fjernkontrollen i kveld, så da ble det ikke noe skal vi danse... Men det går vel i reprise?
Mildrun Elsker forumet 11 Sep 2010 #8 Ååå Ja.....Hoffern er bare så MANN..Hehe.. Digger bare den fyren altså[;)] Det går i reprise i morgen kl 16-18[:)] Så da får du passe på å gjemme fjernkontrollen min_første[;)]
Ååå Ja.....Hoffern er bare så MANN..Hehe.. Digger bare den fyren altså[;)] Det går i reprise i morgen kl 16-18[:)] Så da får du passe på å gjemme fjernkontrollen min_første[;)]