Skal dere se Sigrid i kveld?

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Fikk med meg ved en tilfeldighet at "Sigrid blir mamma" har premiere på tv2 i kveld.
Har ikke sett på tv siden juni, så i kveld skal jeg rigge meg godt til rette :D
Andre som skal se?

«Sigrid blir mamma» følger komiker Sigrid Bonde Tusvik gjennom graviditet, fødsel og de første månedene som mor. Med et skjevt blikk på alt det fine og alt det fæle man opplever når man får barn, er dette føde-tv slik du aldri har sett det før.

Ja, tenkte å se:)

Men det som er enda viktigere å få med seg i dag er jo Asbjørn-brekke show:D Heldigvis krasjer ikke de programmene. *dør av den mannen altså*:D

Tenkte se ikveld med ylsvis,noen som vet når det begynner?

Har lyst å se,men blir nok ylvis her pg det kræsjer jo Max dessverre :/

Har ikke bestemt meg helt, har jo lyst å se Ylvis også og det kræsjer jo fullstendig :S

Yes. Eller, jeg skal ta det opp. Ylvis ikveld, og Sigrid på opptak. Kan IKKE gå glipp av Ylvis. Gleder meg som en unge! :)

Nei, tror ikke det. Og om det krasjer med ylvis blir det nok heller ylvis ;) det liker vi begge to :)

Skal se Ylvis siden mannen hadde planlagt det, men setter Sigrid på opptak så kan jeg se det på dagtid i morgen :-) Syns hun er morsom jeg :P

Satt det på opptak her også, men var litt sent ute, glemte det bort :(
Så får sjekke om det går i reprise en gang kanskje, så jeg får med meg hele episoden :)

Det går i reprise fredag kl 15 :)

Back
Topp