Skal dere på tur?

Suzie <3

Forelsket i forumet
Skal familien reise på ferie i sommer/ høst? og hvor skal dere i såfall reise?

Vi skal til nordland, der samboeren min har familien sin kjører oppover fra Trondheim og har tre uker ferie til disposisjon... blir deilig, håper på fint vær 

Veldig lite ferieplaner her... Skal på konsert i trondheim i august men det er vel det X)

Vi skal på hytta rett ved Mandal =)
Ellers blir det oppussing av huset for fullt =)

Dere da Hanne??

Jaa, tenker oss til syden slutten av august. Men aner ikke hvor! Noen tips? Har en pjokk på 2,5 år. Har også stor risiko for for tidlig fødsel, så er litt usikker på om det er for sent å reise. Etter hvordan uke er det vi må ha legeerklæring for å få fly? Det er vel bare siste 1-2 mnd eller? Vil iallefall en plass der helsevesenet er ok +++ :D

Skruf skrev:
Jaa, tenker oss til syden slutten av august. Men aner ikke hvor! Noen tips? Har en pjokk på 2,5 år. Har også stor risiko for for tidlig fødsel, så er litt usikker på om det er for sent å reise. Etter hvordan uke er det vi må ha legeerklæring for å få fly? Det er vel bare siste 1-2 mnd eller? Vil iallefall en plass der helsevesenet er ok +++ :D

Det kommer an på flyselskapet. Du kan sjekke på nettsidene til dem du skal reise med.
Der står det max ant uker, og når en trenger legeerklæring osv =)

Vi skal til dyreparken i kristiansand i en uke og være i Oslo i 5 dager ca. :)Blir koselig med tur selv om jeg er 25 -26 uker på vei :)

Vi reiser til florida når jeg er i uke 17 skal vær borte i nesten 4uker;-) blir deilig med lang ferie i solen og disney world for barna<3 >

Vi skal til syden 6 september.. Akkurat 2 mnd før termin! 

Skruf skrev:

Jeg ville kanskje skaffet meg en legeerklæring uansett på engelsk fordi det er noen flyselskaper som er vrange!! Innenlands er det ikke noe problem, men til utlandet ville jeg nok hatt med en erklæring.

Ellers er kanariøyene flott og barnevennlig for en 2,5åring. Vi har vært på Gran Canaria flerer ganger med datteren vår og de er flinke der. Der det stort sett bra med taxier som har barnestol også. 

Jeg reiser til Alanya med barna mine og en venninne med barn 3 juni. Jeg gleder meg så utrolig mye!!!

det blir dyreparken i kristiandsand eller bare på brygga og mulig en tur ut med båten viss den noengang kommer på vannet da
håper på knall vær

Vi skal 2,5 uke til Thailand i slutten av Juni :D

mange kjekke ferier før fødsel forstår jeg :-) mange kjekke reise mål :-) Vi selv tar me alle tre guttene øver fjorden til Danmark en uke og opp til Telemark en lang helg i juli :-) den siste blir sammen med mine foreldre og deres hund i hytte :-)

Tror vi gleder oss mer enn ungene :-)

Jeg skal 1 uke til Tyrkia første uka i juni på jentetur.
De to første ukene i august skal jeg og kjæresten kjøre til Praha (så lenge jeg ikke får bekkenløsning).
Gleder meg masse til ferie

Det blir ei uke i Albir - Spania i midten av august. (Kan fort bli veeeldig varmt ja)....  Skal reise med ryanair og jeg skal akuratt slippe unna legeerklæringen de krever, men jeg tar med meg en likevel jeg for å være på sikre siden :)

Vi har akkurat kommet hjem fra 16 dager i Florida :)
har en uke ferie til, så tror vi tar en tur til sverige eller noe sånt.

Back
Topp