Skal dere på tidlig ul?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Jeg har booket 30april, vil gjøre det før vi flytter, da er jeg omtrent 10 uker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal ikke tror jeg..Kommer an på legen..I m jeg hadde kjemisk i feb så kan d hende legen vil at jeg skal ha tidlig ul, men jeg skal ikke d ellers:)
 
Jeg må, hehe, psykisk sett er jeg bare nødt! Men skal uansett til legen i morgen, blodprøver etc pga at jeg er rhesus minus, og få det prentet inn i papirene til ny lege i Trondheim at jeg skal ha ks.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal til legen nå på torsdag, og skal be om å få tidlig ul i uke 6-7. ( pga tidligere sa/ma ).
 
Hva har det å si at man er rehsus minus? Det er nemlig jeg også... :o


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det kan føre til at kroppen produserer antistoffer som går babyen blodfattig, men det tester man med jevnlige blodprøver :) jeg er og vaksinert etter sist fødsel, så da skal det jo gå fint håper jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja jeg planlegger også en rundt 9/10/11 ukers, slutten av april-beg av mai :) tør ikke helt bestille enda, får vente noen uker, men legetimen må vel snart bestilles.. De har så fullt her, når jeg skulle på 6 ukers kontroll etter fødsel fikk jeg ikke timen før 4mnd'er etter fødsel.. ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jeg skal i uke 7 siden dette er ivf-barn :-)
 
Kan man bestemme det selv? Forrige gang var jeg 19 uker når legen kom på at han ikke hadde henvist meg til ordinær

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Kan man bestemme det selv? Forrige gang var jeg 19 uker når legen kom på at han ikke hadde henvist meg til ordinær

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Du kan nok finne privat klinikk og få tidlig UL :)
 
Har bestilt en privat 15 mai, da er jeg (forhåpentligvis) 10+4.

Men blir å ta/få en rundt uke 6 og. Det fordi jeg har mista så mange ganger, og vet at legen blir å sende henvisning. Må bare komme meg til legen først :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg skal på ul i uke 7. Aldri vært det før, så det blir spennende.
 
Jeg skal :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jeg bestiller privat ja, koster 500kr før uke 12 og 800kr etter :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Back
Topp