Skal dere på sommerferie i år?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Jepp, det lurer jeg på i kveld :)

fortell fortell :)

Vi skulle egentlig til syden, men siden jeg ble gravid avbestillte vi og tar heller en liten tur til Sverige i midten av august :)

Ja,vi skal bok ut med campingvogna regner jeg med :-) men hvor vil tiden vise,nærmer seg ferie fort nå syns jeg.

Vi har ingen store planer. Er for tiden på jakt etter bolig, så er greit å ikke har for mye planlagt i tilfelle det blir flytting i løpet av sommeren ;)

Vi skal en tur til Barcelona i begynnelsen av juni. Tenkte det passet med en romantisk tur til varmere strøk før vi blir 3 ;) Ellers blir det en tur til Sverige senere i sommer, for å evt kjøpe vogn og seng og diverse :)

Skal vel på tur til familie, hvertfall :) har ikke noe spesielt planlagt, men noe blir det :) og antakelig telttur. men ferien blir i Norge :)

En uke i Spania i juni, til familiens feriehus :-)

Så har vi tre uker ferie i juli. Tipper vi drar til svigers i Stockholm en ukes tid, og at de kommer hit på ferie en uke etterpå.. da skal vi kjøre på helgetur til hjemplassen min + oppleve litt her i traktene :-)

Her blir det ingen ferie, vi har bare to uker ferie sammen, og de er ikke etter hverandre. :p Vi skal få installert varmepumpe, og legge litt ny terasse rundt huset. Så, ja, litt oppussings ferie :)

Med tur på Akvariet, Fløyen, Ulriken og sånn med jentungen ;)
Kanskje en tur til Kinsarvik i Mikkelparken, ellers så har jentungen et sterkt ønske om å dra til Pers Hotell på Gol å bade i Tropicana ;) (Gjorde det i fjor på vei hjem fra Sverige tur)

Time will show!
Snart ferie ihvertfall :)

Driver å planlegger tur enda,men blir enten en ferie tur til Danmark, eller så blir det en frankrike tur :) ikke helt bestemt enda, hehe
men blir også slike små helge turer i Norge :)

Mikkelparken er kjekt for de minste da :-)

Skal til Mallorca med hele familien til samboer :) Blir en herlig familieferie med 15 glade mennesker i 10 dager:) Både store og små. Passer meg utmerket i år! :) :)

Vi skal 4 dager til Kristiansand dyrepark. Vi skal bo på ett litt fint hotell i byen og reise inn til parken 2 av dagene :) Dette blir stas. Ellers er det mye vi må gjøre på gården om sommeren, så regner med at det blir litt å styre med der :)
Gleder meg til å anlegge en helt ny hage! Sitter med litt tegninger +++, så neste sommer når veslefrø er litt større, så begynner vi fiksingen :)

Det blir ikke noe spesilet i sommer i år.Skal heller jobbe og slappe av hjemme. Får helle ta en ordentlig ferie neste sommer. Det blir helt sikkert små turer innenlands og til sverige/danmark, men ellers ikke mye spes. Hadde egentlig planlagt jentetur til london, men siden jeg og veninna mi fant ut at vi er gravide så må vi utsette den siden hun ikke er helt i form.

Vi skal 4 dager til Kristiansand dyrepark. Vi skal bo på ett litt fint hotell i byen og reise inn til parken 2 av dagene :) Dette blir stas. Ellers er det mye vi må gjøre på gården om sommeren, så regner med at det blir litt å styre med der :)
Gleder meg til å anlegge en helt ny hage! Sitter med litt tegninger +++, så neste sommer når veslefrø er litt større, så begynner vi fiksingen :)

Vi var i dyreparken i fjor,og trengte virkelig to dager der..kunne egentlig hatt tre og,så mye en skal rekke over:)

Oppussing i hjemmet og utenfor så tviler på det blir langtur :) har heldigvis mikkelparken i nærheten og ikke langt til bergen å se på ting der, så vi skal nok få reise litt, bare ikke så fryktelig langt :) :)

Blir nok noen småturer,tusenfryd, badeland, fisketurer,grillings osv.....
vi skal nok ikke kjede oss.
pluss at vi skal se etter en annen bil;)

Hjemme på sommeren siden vi skal gifte oss ;)
Så blir det Kreta de 2 første ukene i september :) ( Hvis legen sier at jeg kan dra ) :-)

Belgia tur med mannen 17 mai helgen. Romsdalen på hytte (uten mannen) i 3 uker i juli/august med 2 søstre og 4 tantebarn.

Back
Topp