Skal dere på sommer ferie i år??

Vi var i dyreparken i fjor, men håper på å reise ned igjen i august når babyen er en mnd. Drar fra Bergen og tar en overnatting på veien og mange stopp:) ellers håper vi på en knall fin sommer på hytta!!! (Blir vel mye regn).

Vi skulle egentlig på festival, men siden jeg fødte tidlig sist gang, og fødsel da muligens blir tett opptil festival, spørs det om vi tør.
Men kunne godt tenke meg en tyr til dyreparken eller noe igjen.
Der har de jo det meste!
Synes det er viktig å ha en liten ferietur, vi tre, før vi blir fire. :-)

Planen var syden med svigerinnen min, hennes mann og barn men det utgår nå. Har termin 16 juli og kommer mest sannsynlig til å måtte ha planlagt keisersnitt pga forrige fødsel så da vil de mest sannsynlig ta babyen ut før avviklingen til fellesferien som vil si i slutten av juni - helt begynnelsen av juli.

Kanskje dyreparken i kristiandsand eller eventuelt legoland når eldste har bursdag helt i slutten av juli!

jeg har slitt med bekkenløsning de siste svangerskapene og debhar allerede medlt sin ankomstbmed fulle seil. Å reise noe sted ville være bortkastet, tar noen uker på hytta om været er bra, ellers blir det syden i vår engang.. men å sitte i etflysete frister lite om bekkenet fortsetter som det gjør;)

Vi har lagt all ferie til midten og slutten av august.. Blir noe hyttetur, båttur og div.. Men ikke noe fly og utenlands tur.. D venter vi med:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Vi holder på å bygge hus, så det blir nok noen små prosjekter med det. Vi skulle egentlig til Danmark, men det får vi ta en annen sommer tror jeg.....vi får heller reise noen småturer rundt om i "nærområdet":)

Vi tar en tur til dyreparken i Kristiansand i midten av juni, så storesøster får litt sommerferie før den lille kommer:) ellers blir det vel å male hus og noen dagsturer med båten.

På oss blir det nok hjemme sommer ferie. Litt til Trysil for å besøke slekt, og Sverige for å besøke slekt etter knøttet har kommet :)

Vi pleier aldri reise langt om sommeren, men blir nok heller ikke hyttetur akkurat rundt termin i år. Tar heller noen langehelger i mai og begynnelsen av juni, og så ser vi hvrodan babyen og formen er på sensommeren. :)

Her blir det nok hjemmeferie. Jeg har termin 11. juli og skal ha planlagt ks (som mest sannsynlig blir 2-3 uker før termin) så vi sitter vel med to små nurk i armene hele sommeren. I slutten av juli skal min søster gifte seg så jeg tror vi har er enn nok med å komme oss gjennom det med to babyer istedenfor en... Hehe ;)

Det blir nok ingen planlagt ferie på oss i sommer... Kanskje noen småturer, dersom det passer slik... Jeg ønsker ikke å bruke noen av ferieukene før permisjonen starter... Vil helst spare alle ukene, slik at jeg kan ta de i forbindelse med permisjonen... :) Foretrekker lengre permisjon fremfor en ferietur på våren... ;)

Her vet vi ikke helt hvordan vi skal gjøre det.
Men det blir nok en tur på oss i høstferien hvertfall. Enten Kypros eller London.
Får nesten se hva ungene har mest lyst til :)
I sommer holder vi oss i nærheten, så det blir vel hytta eller kanskje en liten uke på fjellet?

Har så lyst å reise til syden før sommeren, men tviler på at det blir noe tur. Så det blir nok noen turer iløpet av våren til hjemplassen min på besøk :)
Og min søte venninne som spør om når jeg har termin, får til svar 30 juni, for så å spørre om vi kanskje skal ta en telttur i sommer da ;b synes jeg ser for meg at jeg skal ligge høygravid på bakken og karre meg opp flere ganger iløpet av natten for å tisse :b

Telt tur de siste ukene frister lite ja!

Back
Topp