Skal dere på mange julebord?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Har dere mange julebord? Noen snakker at samtlige helger mot jul er opptatte og andre snakker om at de ikke skal på noe julebord? Hvordan er det med deg?

Skal ikke på et eneste ett. På jobben, hvor det kun er 2 kvinner hvorav begge er gravide, har de bestemt at årets "julebord" skal være ølsmaking på et lokalt bryggeri... Med egenandel på 400 kr, og ikke alkoholfrie alternativer. Det gidder jeg virkelig ikke. Dårlig gjort å gjøre alkoholdrikking nærmest obligatorisk for å kunne delta. Både siden de visste utmerket godt om graviditetene da de planla det, og det i tillegg er et par stk som ikke drikker alkohol (og enda flere som har problemer med å komme seg hjem etter endt julebord om de er nødt til å drikke).

Et med en forening jeg er med i, og et "julebord" (ut og spise bare) med barselgruppen til ene barnet mitt.

Jeg skal jobbe to julebordshelger, skal på et privat julebord ledersamlingen bi skal ha neste uke. Dropper julebordet som er for hele hotellet, må være litt hjemme også. Tar det igjen en annen personalfest ;)

Tror ikke det blir noen i år.

Jobben til mannen har juletrefest med familien. Ikke julebord.
Jeg jobber ikke. Men vi fikk ikke julebord uansett da.

Pleier gå på julebord med vennene til mannen. Men den må vi helt sikkert se på. For han har brøytevakt. Og om været sier nei. Så blir det nei. Blir riktignok edru ett for vår del den dagen da.

Blir ingen i år, høygravid og så fryktelig trøtt om kveldene så jeg står over denne gang:p:singing:

Tre helger på rad her, bare meg da, ikke mannen. Jobb, mammaer i klassen til datteren, og venner.

I år blir det ingen. Termin i februar og bekkenløsning, så blir hjemme i godstolen[emoji4]

Nei trur ikke jeg orker i år. Er invitert på to, et med jentene og ett med jobben.

3 julebord på meg egentlig , men i meste laget så blir 2 :)

Ett, og det har vi vært på ;)

Skal med jobben min, men med tre uker til termin blir jeg nok bare med og spiser, de andre skal videre til et utested etterpå og det orker jeg ikke i år.

Ett med jobben og ett med vennegjengen. Det synes jeg er akkurat passe :).

Nei, men vi skal ha julelunsj/middag med jobben (jobber i samme firma).

Vi har ikke julebord i år men det er kanskje like greit for jeg hadde nok ikke dratt uansett (termin 2. desember). Mannen har vært på et med jobben.

Back
Topp