Skal dere på ferie?

Grete71

Forumet er livet
Vi reiser 1,5 uke til Danmark 22.juli... Så jeg skal i hvert fall være forberedt og skrive ned tlf. nr. til legevakt og slikt i Danmark... Vet jo aldri...

Så nå ser jeg for meg at jeg skal bli noe kvalm de nærmeste ukene, og at det blir mye SJØ slik at jeg skal bli SKIKKELIG dårlig på den 9 timer lange båtturen!!!! Men det er heldigvis om natta, så regner med at jeg eventuelt får sove det bort... [8D]

Kan man ta reisesyketabletter når man er gravid tro? Hmmmm det må sjekkes...

Kjøp med Sea-Band iallefall! Det skal jo hjelpe både på reisesyke og gravid-kvalme! [:D]

Hørtes deeeilig ut med Danmarkstur!

Vi skal til nordnorge i sommer vi.. Blir bare en ukestid da.. resten av ferien tar vi senere i år! (Bygger hus, så da trenger man den tiden man kan få der!)

Er det slik magnet-bånd?

Ja, du får kjøpt det på helsekost!
Mener på det har noen akupunktur punkt, og skal hvistnok være veldig effektive. Noen merker at kvalmen forsvinner helt, mens andre merker at det fjerner de mest intense "toppene" av kvalmen!

Kan jo være greit å ha i bakhånd! [:D]

Fant på nettet... [;)] Det skal kjøpes!!!

Er på campingvognen nå med mine 2 tante barn ( mitt 3 er hjemme ), og min mor. Skal til svigermor i Haugesund i morgen, og en uke (neste uke). Må hjem på lørdag. Ellers skal eg til Gol (Pers Hotell) med hele familie for å ha en overraskelsefest for Bestemoren min som fyller 80 år. :)

Back
Topp