Skal dere på ferie i år?

Bambii

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Hvor og hva slags ferie skal dere på i år som gravide? Noen som planlegger utenlandstur? :)

Vi hadde egentlig planlagt tur til Frankrike sammen med broren min og hans familie, og jeg tenkte egentlig at vi skulle bare kjøre på selv om jeg skulle være gravid. Men fornuften tok meg etter hvert som jeg begynte å se for meg flytur med bekkenløsning i uke 30 og ferie med en toåring som ikke akkurat sitter stille :P Så vi ser det litt an og drar kanskje litt mer i nærområdet. Jeg synes det er skikkelig kjipt, for jeg hadde gleda meg SÅ til at vi endelig skulle til Frankrike (har vært der hvert år gjennom oppveksten), men dette er selvfølgelig viktigere. Og Frankrike er der senere også :P

Vi tilbringer hver sommer hos familien i USA. Håper vi skal få til det i år også, men er litt usikker enda.

Vi skal, dersom kroppen min tillater det, på en liten fjelltur i juni/juli. Pakker hengekøye med dobbelt liggeunderlag til meg, og så kan far og sønn sove i telt alene. Fiske, fjelluft, lek og kos. Det blir herlig :) Ellers blir det hytteliv og forhåpentligvis masse bading i sjøen :)

Påskeferien tilbringer vi på Geilo hvor samboeren jobber og har en leilighet vi kan bruke . Så da blir det skiturer, bålkos, rett i koppen og forhåpentligvis masse som :)

Planen er camping i Sverige, selv om jeg føler det er litt skummelt å ve 12t hjemmefra så langt på vei :bookworm:

Blir bare norgesferie i år :)

Skal på fjellet i påsken, og så 3 dager til Praha. Geiranger med foreldrene mine og kjæresten i slutten av juni noen dager, ellers ingen planer. Drømmer om litt mer eksotisk ferie i varmere strøk, Italia feks. Men vet ikke om jeg tør. Kanskje det blir strandferie i Danmark ellerno. :)

Vi skal til Gran Canaria i april :)

Vi skal i alle fall et par uker til feriehuset på Sørlandet som mannens familie disponerer. Opprinnelig hadde vi lyst på en utelandsferie også, men nå spørs det på form og råd. Egentlig burde vi spare så mye som overhodet mulig til nytt sted å bo. Kanskje en helgetur hvis det går. Ellers er det veldig fint der feriehuset ligger, koselig og idyllisk.

Vi reiser to uker til Tyrkia i juli sammen med en barndomsvenninne og hennes samboer/barn. Gleder meg, men mistenker at det blir varmt :P

Jeg har så lyst å reise på ferie, og spesielt reiselysten nå pga all snøen og kulda.. :p Håper vi får til en tur til syden i vår/sommer. Skal nok også være mye på hytta som ligger ved sjøen. Men fikk litt sånn småpanikk, så mange steder jeg vil reise og kanskje helst uten barn.. men nå begynner det å bli litt sent :p haha

Vi har like store planer som alltid. En ukes tid hos mannens familie på Gotland og deretter hytta ved sjøen i Norge.

Og etter slik som forrige graviditet var, så tror jeg ikke vi satser på noe mer enn det.

Danmarkstur et par uker er planen vår Ellers bor vi kort unna flotte badestrender på Sørlandet, så det er fint å være hjemme også.

Reiser på jentetur nå 8 mars
Spaina i 10 dager etter påske

Håper på 1 uke i paris i juli
Og 2 uker spania juli/aug -
Har ikke vært skeptisk til den turen før jeg leste over her hehhe.
Har liksom ikke tenkt tanken på at det skulle være noe problem. Men man vet jo aldri hvordan formen er.
Sist svangerskap reiste jeg til barcelona i sep og hadde termin i nov..
Men det var jo litt lengre... hhmmmm håper det går grreit hehe.

Back
Topp