Vi har lyst til å bruke campingvogna vår, men må selvfølgelig se an baby og form. Hvordan sengeløsning er smart? Har barnerom med både køyeseng og liten sittegruppe som kan gjøres til seng. Men må kanskje ha en slags kant? Ikke plass til noe gulvplassert reiseseng.
Vi har bestilt plass til campingvogna på Sunne Sommarland i Sverige 3 uker etter termin! Litt galskap kanskje, men det var nå da resten av vennefamiliene våre skulle avgårde

Har bestilt med avbestillingsmulighet heldigvis. Men jeg har jo et håp om at vi kommer oss avgårde! Er sååå fleksibelt og greit med campingvogn, kan stoppe «hvor som helst» på veien for å hvile, amme, lage mat eller ta en ekstra natt på veien

Var på tur da første barnet var 6 uker, ikke langt og bare ett døgn, men det gikk veldig fint. Hun sov i vognbagen ved siden av oss mener jeg, men endte vel opp i dobbeltsenga til meg og far som hjemme
Neste tur var hun 4 mndr, da dro vi langt og bodde vel 2 uker i campingvogna. Null stress! Hadde da oppgradert til et sånt pop-up sovetelt, som jeg kilte fast i senga mellom en sengehest om jeg husker rett.
I fjor, da hun var 1 år, var vi ei drøy uke på campingferie, da sov hun bare i senga med sengehest

Det blir hun å gjøre i år også, så får vi se hvor vi gjør av baby

Men soveteltet er supert, da kommer ingen insekter inn, og baby kan ikke forsvinne fra det iallfall