Skal dere på 3D-ultralyd?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Ukene nærmer seg vel sakte men sikkert tiden det er best å ta 3D :)
Jeg har vært ganske sikker på at jeg skulle ta, da vi tok med storesøster, og har filmer og bilder. Vil liksom ha det til lillesøster også :) Men nå har det seg slik at vi allerede har vært på 5 ultralyden (pga. blødninger, umulius-i-magen som ikke ville vise hjertet ordentlig :P , vektsavvik, og har fått 2 timer til på nsfm (vekstkontroller). Jeg synes det blir så mye. Er litt skal/skal ikke for tiden når det gjelder dette med 3D...

Skal dere? :)

Vi skal. Prøvde ikke 3D forrige gang, og har lyst til å prøve. Skal i uke 28. Er 23+3 i dag (tickeren er litt feil). Vi har vært på 3 UL til nå. 2 tidlig (fikk ikke sjekket alt første gang) og OUL.

Blir nok ikke 3d. Hadde lyst til det, men siden vi skal på ny ul da jeg er 23+0 uker så tror jeg ikke det blir 3d. Må nesten ta et ordentlig valg da.... Veldig usikker, har på en måte lyst for har ikke vert på 3d med noen av de andre heller og dett blir det siste barnet vårt, derfor er jeg veldig usikker....

Blir nok ikke 3d. Hadde lyst til det, men siden vi skal på ny ul da jeg er 23+0 uker så tror jeg ikke det blir 3d. Må nesten ta et ordentlig valg da.... Veldig usikker, har på en måte lyst for har ikke vert på 3d med noen av de andre heller og dett blir det siste barnet vårt, derfor er jeg veldig usikker....

Er i samme båt når det gjelder usikkerhet vi da skjønner jeg :) Jeg var på UL i går (24+1), skal på UL 28+1 og 33. Dessuten har jeg 2 1/2 t kjøretid til nærmeste plass de tar 3D... Kan se ut som det blir droppet her også... :/

Er i samme båt når det gjelder usikkerhet vi da skjønner jeg :) Jeg var på UL i går (24+1), skal på UL 28+1 og 33. Dessuten har jeg 2 1/2 t kjøretid til nærmeste plass de tar 3D... Kan se ut som det blir droppet her også... :/
Her er det også 2,5 time til 3d ultralyden, og etter en uforutsett utgift i ettermiddag tror jeg 3d faktisk blir droppet.... Har andre ting pengene kan og må brukes på.....

Blir 3d på sykehuset i uke 29 :) får ikke med film og slik da. Mem ihvertfall gratis 3d ul bilder :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp