Skal dere på 3D ultralyd?

Titti85

Andre møte med forumet
Flere som har bestillt seg time?
Var ikke så lett å se kjønn på ordinær ul,så siden jeg er så fryktelig nysgjerrig må vi på 3D:) Men enda 1 måned igjen til timen,håper tiden går fort!

Ja, venter på tlf fra de.. Bestilte i uke 27 ca! =)

Her ble det uke 25+6,siden de feriestenger i 4 uker. Mer enn nok å vente 1 måned nå ja:)

hihi, det skjønner jeg!=) Er noe helt utrolig spesielt å se i 3D.. spesielt når man er såpass langt på vei! =) Babyen er jo helt make når den kommer ut, bare litt mer bollete.. hehe

Gleder meg masse,spennende å se hvem h*n ligner på! Alle jeg kjenner som har vært på 3D anbefaler det på det sterkeste:)

Mannen har kjempelyst! Men han er veldig obs på at vi ikke skal gjøre noen forskjell på barna. Siden vi var der med førstemann så MÅ vi dra for å se på bølla i magen også.

Men jeg har egentlig ikke så lyst, vi får se da... :)

Vi skal til moss på 3D 14 august. ååå gleder meg :D

Vi kommer nok ikke til å gjøre det. Har sett andres 3D-bilder og synes bildene var skumle. Har ikke lyst til å bli redd min egen baby.

Hadde våre kjekt. Men siden me ikkje vil vite kjønnet så skal me ikkje det:) hadde sikkert vært lett å sett hva det blir på 3D:) Men me har jo vært på den ordinære og alt var fint og det er det viktigste å få greie på:) Selv om det hadde vært kjekt å sett babyen igjen <3 hehe

Er faktisk litt usikker, har ikke den helt store trangen til å se hvordan han blir seende ut, før jeg møter han "live"  

Men det er jo maaaaange uker uten flere ultralyder nå, så kanskje jeg får behovet for å se på han en gang til i magen før han melder sin ankomst! 

Ja og gleder meg veldig , skal ikke før i august så det er så lenge til Gjorde det med datteren og syntes det var veldig morro også gleder jeg meg til å få vite helt sikkert om det er en jente i magen

Skal ikke det, venter heller med å se hvordan han ser ut når han kommer:-) men om vi ikke hadde sett kjønnet på ordinær UL så hadde vi nokk også valgt 3D;-)

Vi skal på 3D i uke 21. Litt tidlig, men vi skal dit hovedsaklig for å få vite kjønnet. På ordinær UL lå navlestrengen mellom bena på knøttet, og jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vite :)

Har bestilt til uke 28. Blir gøy å se lillejenta. Var på 3D med storebror også :-)

Vi fikk vel noe 3d på ul nå også, men siden jeg skal tilbake på ul i uke 32 så tenker jeg at vi har ikke behov for noen egen 3d ultralyd. :-)

Pappa'en hadde veldig lyst, så da får jeg jo bare stille opp ;) Det er ikke veldig viktig for meg, men blir sikkert moro å se da :) 

Noen som har vært på 3D UL i Drammen? Er det bra?

Blir nok til at vi gjør det denne gangen også :) Var så koselig å få med seg film hjem sist :)

Back
Topp