Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som har bestillt seg time?
Var ikke så lett å se kjønn på ordinær ul,så siden jeg er så fryktelig nysgjerrig må vi på 3D:) Men enda 1 måned igjen til timen,håper tiden går fort!
hihi, det skjønner jeg!=) Er noe helt utrolig spesielt å se i 3D.. spesielt når man er såpass langt på vei! =) Babyen er jo helt make når den kommer ut, bare litt mer bollete.. hehe
Mannen har kjempelyst! Men han er veldig obs på at vi ikke skal gjøre noen forskjell på barna. Siden vi var der med førstemann så MÅ vi dra for å se på bølla i magen også.
Men jeg har egentlig ikke så lyst, vi får se da... :)
Hadde våre kjekt. Men siden me ikkje vil vite kjønnet så skal me ikkje det:) hadde sikkert vært lett å sett hva det blir på 3D:) Men me har jo vært på den ordinære og alt var fint og det er det viktigste å få greie på:) Selv om det hadde vært kjekt å sett babyen igjen <3 hehe
Ja og gleder meg veldig , skal ikke før i august så det er så lenge til
Gjorde det med datteren og syntes det var veldig morro også gleder jeg meg til å få vite helt sikkert om det er en jente i magen
Skal ikke det, venter heller med å se hvordan han ser ut når han kommer:-) men om vi ikke hadde sett kjønnet på ordinær UL så hadde vi nokk også valgt 3D;-)
Vi skal på 3D i uke 21. Litt tidlig, men vi skal dit hovedsaklig for å få vite kjønnet. På ordinær UL lå navlestrengen mellom bena på knøttet, og jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vite :)