Skal dere på 3D-ultralyd? (dobbelpost)

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Ukene nærmer seg vel sakte men sikkert tiden det er best å ta 3D :)
Jeg har vært ganske sikker på at jeg skulle ta, da vi tok med storesøster, og har filmer og bilder. Vil liksom ha det til lillesøster også :) Men nå har det seg slik at vi allerede har vært på 5 ultralyden (pga. blødninger, umulius-i-magen som ikke ville vise hjertet ordentlig :P , vektsavvik, og har fått 2 timer til på nsfm (vekstkontroller). Jeg synes det blir så mye. Er litt skal/skal ikke for tiden når det gjelder dette med 3D...

Skal dere? :)

Ukene nærmer seg vel sakte men sikkert tiden det er best å ta 3D :)
Jeg har vært ganske sikker på at jeg skulle ta, da vi tok med storesøster, og har filmer og bilder. Vil liksom ha det til lillesøster også :) Men nå har det seg slik at vi allerede har vært på 5 ultralyden (pga. blødninger, umulius-i-magen som ikke ville vise hjertet ordentlig :p , vektsavvik, og har fått 2 timer til på nsfm (vekstkontroller). Jeg synes det blir så mye. Er litt skal/skal ikke for tiden når det gjelder dette med 3D...

Skal dere? :)

Vi skal. Prøvde ikke 3D forrige gang, og har lyst til å prøve. Skal i uke 28. Er 23+3 i dag (tickeren er litt feil). Vi har vært på 3 UL til nå. 2 tidlig (fikk ikke sjekket alt første gang) og OUL.

Vi skal! Gleder meg veldig!:D vi kjøpte en pakke av jm med 2 2der og en 3D til 950kr, veldig billig i forhold til andre klinikker rundt her:)

Back
Topp