Skal dere på 3D-ul?

Føler det er bortkasta penger.. Man ser jo baby'n om noen mnd uansett, og ja er koselig å se baby'n mens den er i magen men ikke til den prisen... :/

Siden vi ikke fikk sett kjønn på hverken OUL eller den et par uker etter vurderte jeg å bestille 3D, men pga sv.sk.disbetes så får jeg nokså mange ekstra UL at jeg tror jeg velger å ikke bruke penger på 3D.

Jeg kan få det gratis, men tror jeg skal droppe det egentlig. Føler ikke no behov for å ta mer ultralyd når jeg ikke trenger det. Jeg gleder meg vilt til å møte jenta mi og se ansiktet hennes på ordentlig ❤️

Hvilken uke hadde du i med første? Skal du ta med storebror? Lurer på å ta med 3-åringen men usikker på hvor mye hun forstår og kan se...

Mener det var i uke 28 sist. Storebror skal være med. Han har vært med på flere ultralyden, blant annet oul. Han er 4 år og syns det er stas :)

Nei, syns det holder med de 4(?) ULene jeg får på sykehuset. Hadde de ikke sett kjønn eller vi bare fikk 1 er det mulig jeg hadde bestilt

Vi var i uke 22, ville bekrefte kjønnet og få en ny bekreftelse på at alt var bra pga litt dårlig oul :) fikk overraskende fine bilder så tidlig, så fin opplevelse!! Verdt pengene :) Var på det med sønnen vår også, og utfra bildene er de ikke like en plass :) blir spennende å se :)

Vi var i uke 22, ville bekrefte kjønnet og få en ny bekreftelse på at alt var bra pga litt dårlig oul :) fikk overraskende fine bilder så tidlig, så fin opplevelse!! Verdt pengene :) Var på det med sønnen vår også, og utfra bildene er de ikke like en plass :) blir spennende å se :)
Ååå så spennende!! Er så spent på om han ligner storesøster så derfor jeg gjerne vil! :D

Jeg skal på to-tre vekstestimeringer etter oul, så jeg tar meg ikke råd eller tid til 3D-ul denne gangen heller. Tett oppfølging fra før

Back
Topp