Skal dere på 3D/4D?

Æsj så kjedelig. Fikk dere se mye mens hun holdt på da? Var liksom dit jeg hadde tenkt meg :)


Fikk jo sett litt, men var av dårlig kvalitet det også. Nå gikk jeg dit først i uke 24, så fikk jeg komme tilbake i uke 31 for jeg klagde via mail over dårlige bilder. Litt bedre siste gang, men fortsatt ikke verdt 1300 kroner. :(
Jeg hadde vært på 3 ultralyder før, så jeg visste at alt sto bra til, nå ville jeg liksom bare ha gode bilder. :p

Er det ikke en annen plass i Tr.heim man kan benytte?
 
Fikk jo sett litt, men var av dårlig kvalitet det også. Nå gikk jeg dit først i uke 24, så fikk jeg komme tilbake i uke 31 for jeg klagde via mail over dårlige bilder. Litt bedre siste gang, men fortsatt ikke verdt 1300 kroner. :(
Jeg hadde vært på 3 ultralyder før, så jeg visste at alt sto bra til, nå ville jeg liksom bare ha gode bilder. :p

Er det ikke en annen plass i Tr.heim man kan benytte?

Vet ikke om noen annen plass. Medicus tar bare tidlig UL. Jeg var der med storebror, og fikk ok bilder, men da hadde jeg jo ikke noe å sammenligne med :)
 
Har bestilt 3D ultralyd i Trondheim 22. augsust :) Er redd vi ikke får se ansikt/profil osv da, siden vi da er 29 uker, så er redd det er litt seint. Men det får bare være når jeg må jobbe :) Så lenge jeg får se en hånd/fot, å vite at alt er bra så går det fint :)
 
har ikke vært med mine 4 første, og skal ikke nå heller. Nå får jeg vanlig ultralyd hver 4 uke gjenom hele svangerskapet så det får være nok :)
 
nei,har ikke planer om det, men blir vi tilbudt det på sykehuset (som vi har blitt med alle de andre 3 frøknene) så takker vi ikke nei takk :)
 
Nei, har vel ingen planer om det. Synes også at 3D-en ser ganske så skummel ut :excited001
 
Back
Topp