Skal dere på 3D/4D?

Anho3

Forelsket i forumet
Ja, som overskriften sier lurer jeg på om dere skal på 3D/4D?
Jeg var ikke med førstemann som nå er 5, men har veldig lyst nå.

Jeg var med 1. men ble så misfornøyd at jeg tenkte at neste gang blir det ikke.. Men nå har jeg veldig lyst allikevel :p
Skal en tur til Stavanger snart, så da tenker jeg å ta der, om noen har ledig time!

Har aldri tatt med de to andre. Men har begynt å tenke tanken nå,siden de skal åpne en ny i kr.sand nå i august:-) så hadde kanske vært gøy!:-)

Jeg har hørt om 3D-ultralyd, men ikke 4D... Var på 4D-kino en gang, og da var den fjerde dimensjonen at man kjente vann, vind osv mens man hadde på 3D-briller...

Var ikke m 1. El 2. ,men var på d m 3. Som ble født i fjor
saken er at jeg ble skremt av d jeg så,for så jo ut som jenta hadde vorter og på ene bilde så d ut som hun hadde hareskår. Jeg gikk ut m tårer i øya og trodde d var noe galt ( lite visste jeg om 3d før vi dro dit )
forloveden min syntes så synd på meg og kontaktet jm som gjorde undersøkelsen og hun var så snill at vi fikk komme tilbake som siste pas.
alt var selvsagt perfekt

sa jeg aldri mer ville ta 3d,men nå blir d siste gang jeg går gravid. 4 holder syns jeg,så vurderer faktisk om jeg skal ta igjen.

4d er vel de snuttene vi har fått m på cdeb,m bevegelser av prinsessa. Varer kun noen sek. Men utrolig fint minne å ga

Tok 3D med forrige mann.. Har ikke bestemt oss helt denne gang! Var veldig morro sist. Fikk masse fine bilder og videoklipp... Men denne gangen fikk eg og litt 3D bilder med fra OUL. Det fikk eg ikke sist :)

Den fjerde dimensjonen er tid og betyr at man får 3D sammen med tid, altså 3D med bevegelser.

Var ikke på 3D med førstemann for tre år siden, så har litt lyst nå.. :-)

Jeg skal nok på 3D vi har ikke fått vite kjønn så jeg er veldig spent på hva som skjuler seg der inne. Var på 3D med dattera og synes det var en fin opplevelse :)

Vi skal ha 3D i slutten av august :D Gleder meg veldig :)
Før det har vi enda en ultralyd, sia eg blei flytta så masse på første ultralyden :)

Takket være denne tråden, klarte jeg ikke å motstå fristelsen lenger :( så nå er 3d/4d ul bestilt på slutten av august :D Håper det blir en bra opplevelse. Vi var på 3d med storebror også, artig å se hvordan den lille ser ut :)

Jeg sniker litt fra september jeg! Jeg var på ultraportalen i trondheim og tok 3d/4d, men vil ikke anbefale det videre! Ihvertfall ikke på den plassen. Hyggelig dame, men jeg tror hun har dårlig utstyr, for jeg fikk 15 videoer og 14 bilder derifra - og ingen var klare nok til å tyde hva som var der engang.

Må jo nesten det!:) noen som vet hvilken uke man får tydeligst bilder i?

Jeg sniker litt fra september jeg! Jeg var på ultraportalen i trondheim og tok 3d/4d, men vil ikke anbefale det videre! Ihvertfall ikke på den plassen. Hyggelig dame, men jeg tror hun har dårlig utstyr, for jeg fikk 15 videoer og 14 bilder derifra - og ingen var klare nok til å tyde hva som var der engang.

Æsj så kjedelig. Fikk dere se mye mens hun holdt på da? Var liksom dit jeg hadde tenkt meg :)

Hva er 4D?!:-o
Sniker litt jeg :/
Film :) Lundring på Jessheim er fantastisk. Var på 3d/4d i uke 12 og oul ble nedtur. har bilde fra 3d om noen vil se :)
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp