Skal dere lage julekort..

*Christy*

Elsker forumet
med bilder av de små på?
Vurerer om jeg skal gå til anskaffelse av en liten nissedrakt og ha litt fotosession med Leon en dag...

Ja jeg skal lage julekort med bilde av begge barna i nissedrakter! [:D]

jepp skal lage julekort av jonas, har sjøpt nisse drakt t han på cubus

vi tok bilde i går, alle med nissedrakt, så har jeg vært på nettet og bestilt julekort.
Gleder meg til dem kommer i posten

Har kjøpt nissekjole med lue på kappahl, skal ta bilder en dag jeg får god tid og bestille noen kort ja..
[:D]

Vi tok julebilder hos fotografen så her blir det hjemmelaget julekort med bilder i[:)]

Vi skal lage julekort (mangler bare å få bestilt dem), men uten nissedrakt da. Ophelia hadde på seg en rød strikkejakke med hvite knapper og sløyfer, og brun bukse. Julete nok det[;)][:D]

Vi skal lage julekort å skal ha dette bilde [:D][:D] Vi tok det idag selv å slapp unna med mange tusen [8D][:)]

ORIGINAL: Cathee

Vi skal lage julekort å skal ha dette bilde [:D][:D] Vi tok det idag selv å slapp unna med mange tusen [8D][:)]

Så utrolig fint bilde!!!
Kommer til å ta bilde selv i år vi også.

Takk :) Ja, det er jo kjempe gøy! Å litt billigere [:)][:)]

Hvor mye koster det egentlig å ta bilder hos fotograf sånn ca ?
Sambo er hobbyfotograf, så har aldri hatt brukt for å dra til proffe

Vi tok familiebilder også og tok da på ungene nisse lue på 1av bildene..
Vi betalte 600kr for 14bilder..
ORIGINAL: kristine80

Hvor mye koster det egentlig å ta bilder hos fotograf sånn ca ?
Sambo er hobbyfotograf, så har aldri hatt brukt for å dra til proffe

Her tar fotografen myyyye for bilder.. Å vi må ha ca 40 kort.. Så det hadde blitt mye penger [8D]

Visst du mener på nisselue så får du i det på kappahl, de er sammen med drakter da, men koster kansje 100 kroner.. Å den passer perfekt.. Det er den William har på seg på bildet [:)][:)] Jeg er kjempe fornøyd med bildene! Vi skal ha de i brune kort, med sølvskrift på.. [:D]

DET ER SÅ GØY MED JUL!!!!! [:D][:D]

Jepp her blir det julekort!!
i nisssedrakt[:D]

tenkte jeg skulle bruke dette bildet

takk om det var meg d mente[:)]

tok ganske mange d, er ikke lett når det er 3 stykker.Noen ser bort eller gjør noe. Så detter er et av dem jeg skal ha på julekortet

Back
Topp