Vi hadde ikke til førstemann siden han ble født i mai. Men har kjøpt Reflex Lun bilstolpose denne gangen (-40% på Barnas Hus), satser på at den blir brukt masse i vinter[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke mønster, så jeg skal lage mønster selvHar du mønster på å sy eller lager du selv? Jeg er veldig usikker på om vi skal ha. Vi pleier å varme opp bilen på forhånd om vinteren, men hadde jo vært kjekt å evt sy selv om jeg finner ut vi skal ha
Fant egentlig ut at det var best å krype til korset selvKlarte meg fint uten til første, har kjøpt nå siden eg skal lever og hente i bhg. Er nokk styr med å kle på en unge om morningen [emoji28]
kjøpte på Finn i sta. Alle stressmomenter som kan fjernes de fjerner jeg 
Hehe, vi hadde også easygrow mini bilstolpose i bugabooen de første månedene sistVi har valgt å kjøpe en Easygrow mini, og da jeg prøvde å ha vognposen fra Bugaboo i vogna angret jeg ikke på det, for den ser helt gedigen ut i bagdelen [emoji33] tror han kommer til å trives mye bedre i bilstolposen de første månedene, i tillegg til alle fordelene med å slippe å kle på så mye klær når vi skal på farten i bil.
Hehe, vi hadde også easygrow mini bilstolpose i bugabooen de første månedene sistenig i at bugaboo sin pose var gedigen for de små i starten. Brukte et pledd over på de kalde dagene, og min gamle pose på de virkelig kalde dagene. Dere har kanskje cosyfix bilstol og adapter til bugabooen? Det var supert!
Eh, mente selvsagt maxi-cosiGodt å høre at andre har gjort det samme, jeg fikk litt sjokk da jeg så hvor stor den var [emoji1] vi har gått for Maxi-cosi Pebble og adapter, virker som en grei investering!
Så flink du er,legg gjerne ut bilde når du har syddHar ikke mønster, så jeg skal lage mønster selvTenker å bruke fleecepledd og tynn dyne
![]()
Ja eg kjøpte voksi for 300kr på Facebook [emoji6][emoji16]Fant egentlig ut at det var best å krype til korset selvkjøpte på Finn i sta. Alle stressmomenter som kan fjernes de fjerner jeg
![]()