Skal dere kjøpe bilstolpose til den lille?

Jeg har kjøpt bilstolpose, tenker at den kan brukes i vogna også det første halvåret. Når den blir for liten kan vi uansett gå over til saueskinn og dyne i vogna, og trenger nok ikke så mye ekstra plagg i bilen :joyful:

Har du mønster på å sy eller lager du selv? Jeg er veldig usikker på om vi skal ha. Vi pleier å varme opp bilen på forhånd om vinteren, men hadde jo vært kjekt å evt sy selv om jeg finner ut vi skal ha
Har ikke mønster, så jeg skal lage mønster selv:) Tenker å bruke fleecepledd og tynn dyne:)

Vi har valgt å kjøpe en Easygrow mini, og da jeg prøvde å ha vognposen fra Bugaboo i vogna angret jeg ikke på det, for den ser helt gedigen ut i bagdelen [emoji33] tror han kommer til å trives mye bedre i bilstolposen de første månedene, i tillegg til alle fordelene med å slippe å kle på så mye klær når vi skal på farten i bil.

Klarte meg fint uten til første, har kjøpt nå siden eg skal lever og hente i bhg. Er nokk styr med å kle på en unge om morningen [emoji28]

Klarte meg fint uten til første, har kjøpt nå siden eg skal lever og hente i bhg. Er nokk styr med å kle på en unge om morningen [emoji28]
Fant egentlig ut at det var best å krype til korset selv :smiley-ashamed004 kjøpte på Finn i sta. Alle stressmomenter som kan fjernes de fjerner jeg :happy:

Har tenkt å kjøpe Voksi move. Bor langt nord, så tenker det kan være greit! De jeg har snakket med er litt blandede i erfaringene sine, så det virker som om det er veldig individuelt om man bruker den eller ikke! Men det største plusset for min del er sikkerhetsaspektet.

Vi har valgt å kjøpe en Easygrow mini, og da jeg prøvde å ha vognposen fra Bugaboo i vogna angret jeg ikke på det, for den ser helt gedigen ut i bagdelen [emoji33] tror han kommer til å trives mye bedre i bilstolposen de første månedene, i tillegg til alle fordelene med å slippe å kle på så mye klær når vi skal på farten i bil.
Hehe, vi hadde også easygrow mini bilstolpose i bugabooen de første månedene sist :) enig i at bugaboo sin pose var gedigen for de små i starten. Brukte et pledd over på de kalde dagene, og min gamle pose på de virkelig kalde dagene. Dere har kanskje cosyfix bilstol og adapter til bugabooen? Det var supert!

Hehe, vi hadde også easygrow mini bilstolpose i bugabooen de første månedene sist :) enig i at bugaboo sin pose var gedigen for de små i starten. Brukte et pledd over på de kalde dagene, og min gamle pose på de virkelig kalde dagene. Dere har kanskje cosyfix bilstol og adapter til bugabooen? Det var supert!

Godt å høre at andre har gjort det samme, jeg fikk litt sjokk da jeg så hvor stor den var [emoji1] vi har gått for Maxi-cosi Pebble og adapter, virker som en grei investering!

Har ikke mønster, så jeg skal lage mønster selv:) Tenker å bruke fleecepledd og tynn dyne:)
Så flink du er,legg gjerne ut bilde når du har sydd☺️ Jeg trives best med å sy etter mønster jeg, men ser det ligger en del beskrivelser på nettet hvordan andre har løst det, så får se hva jeg finner ut av etterhvert ☺️

Etter litt om og men med ymse tilbakemeldinger så slo jeg til på en brukt pose på finn. Tenker at alle stress-elementer som kan elimineres når en har to unger hvor den ene skal bringes og hentes i bhg og annet så kanskje det blir brukt :) I verste fall var det 350kr, posen kan alltids selges videre :)

Fant egentlig ut at det var best å krype til korset selv :smiley-ashamed004 kjøpte på Finn i sta. Alle stressmomenter som kan fjernes de fjerner jeg :happy:
Ja eg kjøpte voksi for 300kr på Facebook [emoji6][emoji16]

Jeg har to stk (en i dun og en i fleece) pluss en som mamma strikker i ull[emoji5][emoji5]

Back
Topp