Skal dere kjøpe alt av utstyr nytt, eller arver dere noe fra familie og venner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Har dere eller skal dere arve noe?

Eller kjøper dere bevisst alt nytt?

Kanskje dere ikke har noen å arve fra?

Kjøper dere noe brukt?

Vi har en del etter første frøken.. Da kjøpte vi noe nytt og noe brukt [emoji4]. Nå blir det meste vi kjøper ekstra brukt!

Kjøpte mest brukt til den første og har hatt dette liggende til nå. Alt blir brukt utenom ny stellematte, tripp trapp og babycaller [emoji4]

Dette er vår første, så vi må ha alt. Vi har kjøpt bæresele, vugge, new born seat og vippestol brukt av søskenbarnet mitt. :) Resten har vi kjøpt nytt. :)

Arver og kjøper/får brukt så lenge det er mulig. Noe nytt er koselig å kjøpe som et par klesplagg f.eks :joyful:

Vi arver en god del, har kjøpt en del brukt, og kjøper en del nytt; så en god blanding [emoji4] vil holde det til at det meste kjøpes brukt, for miljøet først og fremst [emoji4]

Vi har fått mye brukt, og handlet noe nytt. Jeg hadde mange meninger om vogn, og vi endte opp med ny vogn som både jeg og mannen var og prøvde på butikk og trivdes med å gå med. Ellers har vi fått ny seng, og kjøpt et stellebord nytt. Det meste ellers er vel brukt tror jeg..

Vi har arvet og kjøpt det aller meste brukt, ikke av økonomiske grunner, men fordi det virker tøysete å skulle kjøpe helt nytt når familie har masse vi har fått. Og når man kan finne pent brukte senger etc. til en rimeligere pris. Pluss at man sparer miljøet, hurra [emoji4][emoji254]

Har mye etter første, arver mye, og prøver å kjøpe resten brukt:) kun kjøpt noen klesplagg helt ny:joyful: syns det er kjempe greit å spare penger, og i tillegg spare miljøet:)

Vi har kjøpt noe og har fått/får mye brukt. Tenker jo at det er kjekkest å kjøpe det meste nytt, men det er jo bare dumt å kjøpe unødvendig mye når en kan arve noe som er pent brukt ☺ så kan vi heller spare pengene på en konto til jenta blir større og faktisk trenger det mer!

vi har fått veldig mye klær og kjøpt noe nytt, men det meste er kjøpt brukt.

Back
Topp