Skal dere i dag da?

Jaybird

Gift med forumet
Hva skal dere i dag da snupper? Er jo lørdag, og blå himmel! I hvertfall her!

Jeg skal i bursdag til ei venninne! Bare jenter. Vi blir 7-8 stykker. Hvorav 2 er 20uker på vei, så blir ikke drikka fest:D. Så da kan jeg tie stille litt til. hihi. Skal bade i basseng da, får se hvordan det blir med den fine oppblåsbare magen min=P, trenger ikke svømme en gang sikkert. hehe.

Ha en fortreffelig lørdag, jenter!

Jeg skal til kvadrat å handle sokker til sønnen min.... han har vokst sånn i bena at d er bare de tykke ullsokkene som passer..[:@] å d er litt varmt nå... så han låner mine... (som har krympa)[:@]
Åsså skal jeg kikke på bukse og undertøy til meg selv.... [:D][:D]

he he.. kan bare ligge å flyte du da[:D]
Her blir det å vaske i dag , også tror jeg vi skal reise på en fisketur etterpå hvis været holder seg[:D]

Tupperware party er lenge siden=P. Det blir sikker morro!

Hei alle sammen.[:)]

Jeg er hjemme med syk gutt, så va skal bare kose oss inne i dag. Litt kjedelig egentlig nå det er så fint vær ute. I kveld skal sambo ut å se på nokka dragrace mens jeg skal lese til eksamen.[:'(] Metode og statistikk.[:'(] Så det blir sikkelig inne dag på meg i dag.
Håper alle får en fin fin lørdag. [:)]

Jeg har nettopp kommet fra pulsspinning, og skal nå spise frokost.. Deretter drar vi på barnefestivalen på Jessheim så Nicholas får møte de store StarWars heltene sine. Kankje vi tar en koselig lunsje der også. Gubben vil ha nye pc høyttalere og jeg trenger div sminke greier.

I kveld tror jeg vi griller og koser oss hjemme dersom været holder seg pent[:)]

ORIGINAL: Låla

Jeg er hjemme med syk gutt, så va skal bare kose oss inne i dag. Litt kjedelig egentlig nå det er så fint vær ute. I kveld skal sambo ut å se på nokka dragrace mens jeg skal lese til eksamen.[:'(] Metode og statistikk.[:'(] Så det blir sikkelig inne dag på meg i dag.

lykke til med pugginga;) Hørtes kjempe spennende ut... egentlig ikke=P. hehe.

Gubben skal bort i kveld, så jeg vurderer en bytur. Tenkte å stikke på Fru Lyng og myse på diverse nusselige og dyre babyting - og den sykt dyre barnevogna jeg har lyst på [:D]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Låla

lykke til med pugginga;) Hørtes kjempe spennende ut... egentlig ikke=P. hehe.

Jo takk for det.[:)] 
Metodedelen er super kjedelig, men statistikkdelen er faktisk helt greit, bare sinnsykt vanskelig siden alt står på engelsk. Men det går nok bra.[:)] (prøver å få meg sjøl litt positiv[8D])

Vi skal på tivoli i dag. Jenta på 5 gleder seg kjempe masse! I kveld blir det litt jobbing i hagen.. Flytta inn i nytt hus i septemper i fjor, så nå skal vi prøve å legge gress til sommeren[:)]

Håper alle får en super fin lørdag!

Har vært på trilletur med lillemor. Nydelig sol ute i dag. Etterpå skal jeg på jobb. Ferdig kl elleve og på jobb igjen kl halv åtte i morgen tidlig [;)].

Ha en god helg alle sammen!

Skal senere ut å handle sammen med søstern min...

Eller så skal jeg ikke noe....

Her er det full husvask i dag, tar det med ro og pusler med det.
Har støvsugd hele huset, vasket en maskin med klær og ryddet...
nå er det støvtørking og gulvask for tur, men 5 minutter først [:)][:)][:)][:)]

Av alle ting hører jeg på klassisk musikk mens jeg holder på... pleier aldri gjøre det, men føler jeg klarer å gjøre ting litt roligere da.[&:][:D]

Ellers blir det bare hjemme og pusle med interiør og annet småtteri, i kveld blir det opp til foreldrene mine for å grille og se grand prix og strikke ferdig det ene babyteppet... [:)][:)][:)][8|]

Storkoser meg ihvertfall hjemme nå med fugler som kvitrer overalt, pusekatten min som bare skal kose og med den lille i magen drømmer jeg meg bort med barnerom osv mens jeg holder på...

Vi kjøpte småbruk for noen år tilbake og det er veldig idyllisk..

er skikkelig i det romantiske hjørnet i dag

Jeg skal lese til eksamen.. har jeg tenkt.. Kjedelig men snart er det over :)

Blå himmel og sol her idag, men sur og kald vind[:-] Var å handlet litt på morgenen. Og nå driver vi driver ute å planerer i hagen (trillebår på trillebår...), og samtidig har vi besøk av elektriker som legger opp el-anlegget på badet som vi snart begynner på[;)] Etterpå blir det grilling med min søster og samboer!

har egentlig ingen planer for dagen,
sambo er på jobb til sent i kveld...så det blir sløving hjemme med hund og katt[:)]
Skulle absolutt ha prøvd og gjort litt husarbeid, men det er sååååå tungt[:'(]
Arbeids lyst kom til meg her skal du motstand finne[8D]

Ha en fin lørdag[:D][:D]

Vi tar med N og drar til et vennepar på grilling straks vi[:)][:)]

Back
Topp